Hallo meiden, Ik wil graag nog voor de drukte even weg met mijn mannetje. het liefst in een hotelletje even genieten. gewoon in nederland hoor. Ik voel me nu goed, maar het is mijn eerste kindje en weet niet wat ik nog kan verwchten allemaal. Mij lijkt het geen probleem, maarja wil toch even jullie ervaringen/meningen weten hierover.
Hoi Angela, als je je goed voelt dan kan dat gewoon hoor. Ik zou wel niet al te ver weg gaan. Bijv. maximaal een uurtje rijden. Zo op het laatst wordt het wel steeds zwaarder allemaal. Ik voelde bijna per dag mijn conditie steeds minder worden. Dus echt erg actief worden daar zou ik niet op rekenen. Maar lekker zwemmen, winkelen, naar de bios, uit eten etc. dat kan dan nog goed hoor. Veel plezier!
thnxs nee inderdaad niet verder als een uurtje vind ik wel een goeie. kunnen we snel thuis zijn als het moet.
Wij zijn afgelopen weekend een weekendje naar Center Parcs gegaan met een groep van 16 man...Het was op zich goed te doen, ik kwam alleen moeier terug dan dat ik erheen ging ...Ik denk dat het vooral aan je eigen lichamelijke conditie ligt en wat je nog aankan...Maar als jij denkt dat je het aankan, lekker doen hoor!
Lekker joh nog even met zijn 2-tjes! Als je je verder goed voelt zou ik het zeker doen. Wij zijn toen ik 34 weken was nog een weekend naar Frankrijk gegaan
Tuurlijk... ik ben met 36 weken nog een midweekje weggeweest. gewoon je papieren meenemen, just in case. Ik beviel overigens 5 dagen later.
Lekker gaan joh, dat is toch nog heerlijk eventjes? Niet te ver weg en dan moet dat toch gewoon kunnen? Geniet er juist nog maar ff van!
Ja dat wil ik ook gaan doen! ik denk dat als je goed naar je lichaam luisterd het geen kwaad kan....jij kan dat het beste!
ik zou ook gewoon gaan hoor, ff lekker weg nog met zijn 2 tjes , daarna krijgen jullie het druk genoeg . geniet ervan!
Idd niet té ver van huis gaan en evt je zwskaart meenemen. En natuurlijk lekker genoeg rusten en slapen hè, want ná je bevalling zit dat er een tijdje niet meer in
Wij gaan nog een weekend weg als ik 35 weken zwanger ben, lijkt me geen probleem. Je kunt zo gek doen als je zelf wilt, toch? Groetjes, Anakin.
ik ga ook gewoon nog een 2 dagen weg(huwelijksnacht gelijk ) ben dan 36 weken zwanger. Ik blijf gewoon in Nederland(ga naar het Sanadome nijwegen, lekker 2 dagen liggen weken in de thermen) Mijn VK heeft het juist bemoedigd om nog ff een paar dagen alleen weg te gaan met man/vriend en thuis de boel de boel te laten. Overgens heeft ze wel gezegt dat ik een zwangerschapskaart mee krijg just in case.
Angel eyes: Als ik jou was zou ik er nog lekker even tussen uit gaan..... je bent dan net zo ver als ik nu.. en ik zou het heerlijk vinden om nog een weekendje naar een hotel te gaan.. lekker verwennen... uit eten.... maar ik zou inderdaad zelf ook niet meer heel ver weg gaan.. in iedergeval niet buiten Nederland....... Veel plezier!
nou overtuigder kan ik niet worden thnxs meiden! ik ga iets plannen. ook als dank voor de steun van mijn mannetje afgelopen tijd. en inderdaad voor de drukte nog even tijd voor elkaar. krijg er zin in.....
Doen hoor! Maar verwacht niet dat je nog kilometers wandelt of drukke dingen doet... Tenminste; ik toch niet... Ik ben nu 35 weken en 3 dagen... Vanmiddag wilde ik nog even shoppen voor de beeb; ik heb het niet lang volgehouden hoor . Maar met lekker genieten is er niks mis! Gewoon gaan !
Ik heb de 34 weken helaas niet gehaald. Wij zijn toen ik 26 of 27 weken was nog een weekeinde weggegaan en dat was wel erg lekker. Heb toen wel best veel gelopen en dat was eigenlijk iets te veel van het goede. @Aafke, voordeel van Sanadome, het ene ziekenhuis zit letterlijk op 5min langzaam lopen en het academisch ziekenhuis om 5 min met de auto.
dan heb ik ook even een vraagje. Wij gaan de eerste week van mei een weekje weg naar Texel, nu zie ik een aantal reacties staan ga maar niet te ver van huis weg. Tja texel is dus niet naast de deur en ik zal dan in die week 33 weken zwanger zijn! Moet ik het anders nog eens aan de VK gaan vragen kijken wat die zegt anders word het helaas pindakaas anuleren pfffffff. xxx jet