hoi hoi mijn zoontje is nu bijna 8 maand maar heeft al best lang haar bovenop en aan de achterkant heeft hij zo'm kale plek nu zit ik te denken om met een tondeuse bovenop stekels te maken en aan de zijkanten heel kort wanneer hebben jullie dit gedaan? groetjes marline
Mijn zoon was ook ongeveer 8en halve maand toen we de tondeuse erover heen gehaald hebben. Als je maar voorzichtig bent dan valt het met het hoofdje ook best wel mee. Dus ik zou het gewoon doen. Groetjes Janna
Wij ongeveer met 9 maanden. tip *maak de hartjes iets nat met een spuitbus anders pakt de tondeuze de helft van ed haartjes niet*
haha wij hebben het 2 weken geleden gedaan..hij vond het helemaal niet erg en had echt nergens last van, ook achteraf niet..hij is nu tondeuse proof
we hebben dat ook gedaan maar met een lady shave, die heeft ook een soort tondeuse functie. A was toen 4,5 maand.
ahaaa thnx meiden mineke knippen ben ik niet goed in het gaat altijd scheef of ik verknip het haha en om nou 15 euro te gaan betalen voor die paar haartjes
Hehe vandaag kregen we te horen dat het wel tijd werd voor de kapper, zn haren hangen al over zn oortjes heen Geen idee hoe wij dit ooit gaan doen, want z'n haar is echt al lang en zo'n grote bos... En het is al weer langer dan bij z'n geboorte! Dat heeft ie van zn vader, zijn haar groeit ook heel hard... Maar ja, ons beebje is echt nog veel te klein voor tondeuse enzo, dus eerdaags maar voorzichtig een beetje bijknippen?
haha je kunt natuurlijk ook even de haartjes bij de oortjes weg knippen en de pony als je dat mooi vind natuurlijk
Jah dat snap ik, zou ik ook niet doen. Ik heb mijn zoontje weleens zelf geknipt toen hij zo klein was, vroeg mijn man of er hamster aan had zitten knagen. Is niet aan mijn besteed.
haha ja idd heb youame laatst de pony geknipt aan de ene kant is het korter tot achter der oor en de andere kant wel recht
Wij hebben het gedaan toen hij 2 maanden was, wel heel voorzichtig maar nu laten we het lekker groeien
ha ben zelf kapster maar meneer is met 15 wken of 16 al geknipt maar is heel veel uitgevallen en groeit nu weer aan maar word al weer lang bij oren maar tondeuse kan wel alleen verschieten ze van dnek ik. en idd is het niet goedkoop en bij ons is t zo, knip je weinig vraag je ook iets minder succes
Kai was ook zo rond de 6 maanden dat ik het met de tondeuze kort heb gemaakt, nu laten we t groeien....hij vond t ook helemaal niet eng ofzo en hij kon er goed tegen hoor....
bedankt meiden ik ga het morgen proberen maar hoe doen jullie het hoofje vast houden door jullie man en dan dat ding erover of in de kinderstoel zetten en dan spelenderwijs dat ding erover
hey meiden we hebben het gedaan hij vond het geweldig haha ik wou het bovenop iets langer maar mijn vriedn was zo blij dat hij het mocht doen dat het er al af was