in bad na de fles.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloem, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Doen jullie na het voeden jullie kleine wel eens in bad of wachten jullie eerst een uurtje tot de voeding gezakt is?

Mij is geleerd eerst te wachten (ivm misselijk worden en spugen)maar dit was in mijn kraam tijd, kan het nu sneller? soms is het lekker om na de voeding haar in bad te stoppen en naar bed te brengen.. Ik doe dit nog niet maar het lijkt me wel praktische..

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik laat de fles eerst altijd zakken, want ga zelf maar eens gelijk na het eten in bad, dat voelt niet fijn.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Hoe lang zou je moeten wachten om het te laten zakken dan? Ik ben daar ook wel benieuwd naar! En wanneer doe je het badje?

groetjes Setje

4. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    wij doen desmond ook nooit na ze flesje in bad maar meestal ervoor stel hij krijgt om 9 uur ze fles dan gaan we hem om half 9 in bad doen.
    heb ook geen idee hoelang je zou moeten wachten maar denk toch zeker een uur.

5. met zwemmen zeggen ze ook pas doen uur na het eten

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik doe ferron altijd voor de fles in het badje...idd ivm anders kunnen spugen na de fles! das mij zo "anbevolen' in het ziekenhuis.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij deden en doen Lotte nu nog steeds voor de fles in bad

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik deed gea ook altijd voor de fles in bad maar omdat ze dan zo ongelooflijk huilt en eigenlijk helemaal niet "geniet"van het badje heb ik geprobeerd hoe het gaat na het badje en dat bevalt me veel beter!1
    helemaal geen gehuil en geschreeuw en ze ligt heerlijk in het badje dat is voor mij en mijn meisje veel ontspannender en ze word ook niet misselij kofzo dus ik blijf dit gewoon doen...

ik geef haar de fles en dan ga ik even lekker met haar knuffelen of gaat ze even bij haar papa op de arm wacht meestal 20 min ofoz ik let er eigenlijk niet zo op hoe lang ik wacht....

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hier ook voor de fles in bad. Met borstvoeding deed ik eerst een borst, dan in bad, dan de andere borst. En dan sliep ze heerlijk! Ze wordt nu 's ochtends vaak om 10 uur wakker, terwijl ze om 11 uur de fles krijgt. Genoeg tijd voor het badje dus, lekker tutten.

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier ook voor de fles in bad. Keano krijgt om 11.00 zijn fles en om 10.30 gaat ie ongeveer in bad. Zelf ga ik ook nooit na het eten in bad dat is niet lekker.
    En als je het toch na de fles wilt doen dan zou ik zeker een uur wachten!

Liefs,misspuma

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn gaat om 19.30 uur in bad en krijgt dan rond 20 uur de fles.
    Ik heb het wel eens andersom gedaan, geen succes.....ze gaat dan behoorlijk spugen.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    In het zwembad adviseren ze ook om een uur voor de zwemles je baby niet meer te voeden omdat ze anders misselijk kunnen worden....

Ieder kindje is anders, dat is denk ik een kwestie van uitproberen.

13. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Nou volgensmij denken we er allemaal hetzelfde over :) het is me helemaal duidelijk..

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eerst fles, dan bad, of idd eerst laten zakken.

15. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ilias gaat ook altijd na de fles in bad, anders ligt hij alleen maar te huilen van de honger.
    Meestal zit er wel een half uur tot uur tussen.
    Waarom probeer je het niet een keer uit om haar al eerder na de fles in bad te doen, als ze er niet van gaat spugen en toch van het badje geniet dan is het toch goed! ;)

Deel Deze Pagina