Hoi, Hoe bewaren jullie groente en fruit buiten de koelkast? We hebben wel een grote fruitschaal maar daarin ligt alles zo op en tegen elkaar. Dus daarom ligt er altijd wel fruit/groente los ernaast.. Wie o wie heeft er een mooi systeem (met foto )? Alvast bedankt!
Mss iets van een etagère gebruiken. Dan blijft t fruit ook van elkaar af zodat t minder snel rot Ik heb een fruitschaal maar bewaar wat kan in de koelkast, vooral nu t warmer is. Alleen de bananen niet en de tomaten, alhoewel ik overweeg deze ook in koelkast te zetten, vind ze koud lekkerder
En als antwoord op je vraag. In aparte bakjes? Appels bij appels enz. En dan in de keuken op een rijtje. Staat ook best leuk
Als je de mandjes van de tweede foto tegen een tegelwandje bevestigd is het niet lastig te schoon te houden toch?
Ik heb toevallig gisteren bij de action van die mandjes meegenomen. Wou die ook aan de muur doen voor wat fruit als bananen, ananas. Zodat ik het niet op het aanrecht heb liggen.
Ik had geen idee wat een gruttersbak was. Maar even nu wil ik er ook één! Maar kan zo snel niet vinden waar ze leuke verkopen? Kennelijk heeft Ikea ze gehad maar nu niet meer.