Lieve meiden, Via dit onderwerp wil ik jullie vragen om begrip te hebben voor de pendellaarsters. Ben net nieuw op dit forum. Int begin was ik ook niet op de hoogte hoe het pendelen werkt en wanneer de pendellaarsters pendelen. Snap zelf nog niet helemaal waar ik de tijden kan vinden maar ik hou dit forum in de gaten en dan is er vaak wel iemand die pendeltijden aangeeft. Heb het eea op het forum gelezen en las dat er vaak verzoeken buiten de tijden worden verstuurd. Dit vinden de lieve pendellaarsters erg vervelend en aantal zijn hierdoor ook gestopt. Dus meiden lees eerst en zoek het eea uit op dit forum. Dat word het duidelijk waar wanneer en bij wie je en pendelverzoekje kan vragen.
Naja ik denk (en mag hopen) dat het nu wel duidelijk is. Er wordt iedere week een nieuw topic geopend "voor" de pendellaarsters,dat heeft vrij weinig zin denk ik want als ze niet kunnen lezen WANNEER er gependeld wordt dan zullen ze zich ook niet de moeite nemen om al die topics te lezen met "begrip voor de pendellaarsters" Mss moeten de pendellaarsters gewoon hun woord houden door NIET te pendelen voor men die zich niet aan de regels houd of die pas lid zijn op zp. Deze mensen komen meestal alleen om te laten pendelen en zie je daarna vaak niet meer terug. Als ik jullie was zou ik de berichten die buiten de tijd gestuurd worden meteen verwijderen zonder te lezen. Ook aanvragen die niet voldoen aan de informatie die de pendellaarsters aangeven/vragen in hun topic. Mensen die hier in dit topic berichten openen met "wie wil voor mij pendelen" moeten verwezen worden naar de Re-Gels hier op het forum... Schijnbaar is lezen erg moeilijk!!!! En verder aan de pendellaarsters, bedankt dat jullie hier pendelen en uhhhh "alles op z'n tiet"