Ongevraagde voordeeltjes/meevallers

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 19 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Laatst bij de prenatal de Chicco next to me dreams besteld. Helaas verder geen gehoor. Zijn we langs de winkel geweest en kregen we de nieuwste chicco magic voor de prijs van de oude die in de aanbieding was.

Poolvos en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Alle tuintegels en schuttingen gratis gekregen omdat de winkel niet geloofde dat ik nog moest betalen...tot 2x toe.

3. Maahn

Maahn Lid

12 apr 2019
    38
    31
    18
    Vrouw
    Ninja
    Limsa lominsa
    Hondenbelasting vorig jaar, weet niet meer wat het exacte bedrag was dat ik moest betalen, dacht rond 100 euro of zo voor 2e hond, werd ik gebeld door de gemeente over die zelfde rekening dat ik maar 21 euro hoefde te betalen. :O
    Hij legde uit dat de bedragen niet bij elkaar op gerekend wordt maar juist afgetrokken. Van dit jaar zou dat 23 euro zijn. 109,42 - 86,42 = 23. (eerste hond werd kwijtgescholden) na 2x navragen bleek het goed te zijn. :D Van dit jaar weet ik niet, heb het nagevraagd in een email of dit nu ook weer zo is. Want op de rekening stond wel gewoon de volledige bedrag en zo stond dat er vorig jaar ook. Dus ben benieuwd of het nu weer meevalt. :)

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Doe mij de naam van dat bedrijf.. haha

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Afgelopen februari op vakantie geweest naar Egypte. Terugreis hadden we 10 uur vertraging.
    Claim ingediend bij de luchtvaartmaatschappij.
    Ik hoorde al van anderen dat dat zinloos was en dat de kans klein is dat je wat krijgt.
    Maar wel dus....3 weken geleden kreeg ik ineens 2400 euro op mijn rekening gestort van de luchtvaartmaatschappij :thumup:.

Kolibrie2, paula1984, Rizzoli en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Een puckababy slaapzak die na 3 wkn gebruiken al pillig werd. Gebeld met fabrikant en kreeg een nieuwe toegestuurd. Mocht de "oude" houden.

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik krijg voorrang bij Disney en hoef nooit meer in de rij te wachten. (Door diverse chronische aandoeningen)

Ik ga niet vaak (1x per 10jaar) maar het is wel fijn om je even geen zorgen te hoeven maken :)

SAARC, Lief of Stoer en consider vinden dit leuk.
  8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik had 2 planken gekocht bij de gamma. Waarvan 1 die ik had laten zagen. Ik heb wel 4X uitgelegd dat het dus 2 planken waren plus zagen die zij moest afrekenen. Maar zij bleef erbij dat ze er 1 moest afrekenen. Toen heb ik het er maar bij gelaten.

Toen wij vorig weekend naar landal gingen had ik geboekt voor een oud 4 persoons huisje maar wij kregen een upgrade naar een nieuw 6 persoon huisje.

Met een cadeaubon 2 weekbladen van Donald Duck besteld. Kregen wij er een locker bij ivm een paas actie. Erg leuk

9. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Paar jaar terug bij bol een reismand voor de katten besteld. 1 besteld, kreeg er 2. Gebeld met bol, mocht er 1 terugsturen met een speciaal verzendlabel en als dank voor mijn eerlijkheid kreeg ik een tegoedbon van 15.-. Dus netjes teruggestuurd, kreeg ik 3 dagen later een mailtje dat mijn retour verwerkt was en ik het aankoopbedrag terug kreeg. Dus gratis reismand en 15,- kado.

Bailey07, meis1987 en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  10. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.194
    1.054
    113
    Vrouw
    Laatst met boodschappen doen bij het pick Up point, ipv 1 fles hadden ze 1 tray shampoo ingepakt. Wel even over gewhatsappt maar die mochten we houden.

Vorig jaar deed man mee met een enquête, €200 gewonnen.

Verder wint mijn tante echt een heleboel, doet mee met veel quizzen en enquêtes enzo. Echt, trampolines, tv, complete rijcursus etc.

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Grootste meevaller waren de bloemen op onze bruiloft.
    Trouwboeket, 60 corsages en groot boeket op de auto en een rekening hebben we nooit gezien.
    Ik heb 3x gebeld en ben 1x langsgeweest en steeds zeiden ze dat de rekening nog wel kwam..
    na 9 jaar denk ik niet dat we er nog op moeten rekenen.

paula1984, Rizzoli, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Bij Europapark in het hotel een upgrade gekregen naar een suite omdat ze hadden gezien dat ik jarig was dat weekend. Geweldige ervaring gehad :D

13. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Op onze bruiloft (9 jaar geleden) zijn ze een paar bonnetjes van de nacalculatie vergeten.. onze gasten hadden maar per persoon 1.3 drankje gedronken op de hele avond ;) kan nooit kloppen maar oke...

Toen iemand tegen me was opgereden toen ik 16 was zou mijn brommer de volgende dag naar de sloop gaan omdat hij veel kuren had enz. Maar deze was na het ongeluk al total loss en kreeg ik een flink bedrag terug van de verzekering ;)

Verder misschien wat kleinere dingen waar ik zo niet op kom..

14. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Een keer naar een restaurant geweest. Gepind en thuis zag ik op het bonnetje het bedrag staan (0,54 o.i.d.) bankrekening gecheckt en inderdaad... gebeld met het restaurant maar het was prima zo. :D

Verder heb ik niet vaak meevallers..

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik had van alles uitgerekend en berekend of ik wel het financieel zou redden in mijn eentje. Ik had nog nooit gehoord van de individuele combinatiekorting. Maar die wordt straks fijn op mijn rekening gestort :D

Vaak wel wat dingen gewonnen. Mooiste was het wippertje van baby bjorn.

Laatst bij de hema was mijn formulier van de online bestelling vergeten mee te nemen. Mocht bij gods gratie het zonder doen. En ik had wat dingen omgeruild. Cassiere was overtuigd dat ze het goed deed. Berekenen ik het later toch thuis nog even na heb ik 15 euro teveel terug gekregen. :rolleyes:

En wel eens leuke koopjes via marktplaats.

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Al ons verf en behang en toebehoren bij hetzelfde schildersbedrijf gekocht.. Nooit een rekening van gekregen ook niet nadat ik er een paar keer achteraan had gebeld..

17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn ouders nemen de hele familie naar Egypte . Win wisten nog niet of we meegingen (Ivm werk en genoeg vakantieuren).
    Dus alles uit zitten zoeken en ja We kunnen mee. Dit in okt doorgegegeven.
    Mijn ouders hebben ons erbij laten boeken in januari.
    Tja, hotel overboekt.
    Wij gaan dus van magic naar royale. Ofwel van 4 naar 5 sterren.... Echt naar :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Zeilngehaald voor tafel. 2,5 meter. Ik hoefde maar 1 meter af te rekenen.
    Tja, als je niet kan rekenen ga ik je er zeker niet bij helpen.

Verder winnen we nooit wat. Dus met de kerstactie van de winkeliers alles op naam van alle jongens gezet. De jongste van 2,5 heeft de derde prijs gewonnen.
    Van alle deelnemende winkeliers een bon van 10 euro
    Toch even mooi 120 euro.

18. jade2011

jade2011 Actief lid

9 mrt 2013
    214
    319
    63
    Mijn man won afgelopen oktober een PlayStation met een prijsvraag waar hij niet eens meer van wist dat hij meegedaan had,..
    Andere meevaller is dat onze zwager en schoonzus een groot geld bedrag geleend hebben van mn schoonouders. Puntje en paaltje kunnen ze het niet zo makkelijk terug betalen en wordt het hen kwijtgescholden door mn schoonouders. Om het eerlijk te houden krijgen wij hetzelfde bedrag op onze rekening gestort!

19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Wauw! Heb nog tegels en schutting nodig, welke winkel was het? :roflmao:

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ledlampen die 2x kwamen. Een keer 100 euro in staatsloterij.
    Vroeger wel eens krat bier gratis omdat ze het toen nog niet zagen of goed opletten geen idee. Ik zei het altijd. En als ik dan thuis op de bon kijk en hij staat er niet op.... Jammer voor hun.

Van sns al eens een paar flessen wijn omdat ze een fout hadden gemaakt met een vakantiepakket voor kinderen. Ik da nr dat alleen de vakantie pakketten kwamen maar er zat dus een bedankje bij. Erg attent.

Verder eigenlijk niet. Ben niet echt een Guus geluk eerder de Donald

Deel Deze Pagina