Ongevraagde voordeeltjes/meevallers

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 19 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    In maart ben ik met mijn zus en moeder naar de lion King musical geweest. In de pauze gingen mijn zus en moeder naar het toilet en opeens kreeg ik een app van m'n zus dat ze vast zat het het toilet, het slot was doorgedraaid. Uiteindelijk kwamen ze 20 minuten nadat het weer begonnen was weer terug, met de mededeling dat we gratis 3 nieuwe kaartjes kregen voor het ongemak.

Poolvos en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik heb een keer 50 euro willen pinnen, maar er kwam 250 uit.... ik bij de bank naar binnen en verhaal uitgelegd, maar nee dat was onmogelijk zei die mw. Ik zou wel verkeerd gedrukt hebben. En kon weer gaan.
    Thuis gecheckt bij mijn bank app, er was idd maar 50 afgeschreven.....
    Hoe het kan is me nog altijd een raadsel:rolleyes:

NiVa0230, paula1984 en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dat soort dingen heb ik eigenlijk nooit
    Betaal eerder altijd teveel, en kom daar achteraf achter :eek::roflmao:

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  4. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Maar je moet toch aangeven dat je een krat in je winkelwagen hebt staan?! Of zei jij niks en legde je je andere boodschappen op de band en liep je langs de kassa?

5. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Toen mijn man en ik naar het buitenland op vakantie gingen een aantal jaar terug verbleven we 4 nachten in een hotel. Wij ingecheckt en de man achter de balie riep uit ‘ah meneer en mevrouw *achternaam*!! U bent familie en krijgt uiteraard een upgrade. Wij helemaal verbouwereerd, wisten niet dat het een familieketen was (nogal uitgebreide familie daar bleek later). Dus wij gaan met de lift naar boven en dachten dat we gewoon een kleine upgrade van pauper hotelkamer (ik was toen nog student) naar een iets betere kamer zouden krijgen. Bleek dat we een upgrade naar een superdeluxe suite (met prive sauna) hadden gekregen... Helaas is die hotelketen nu overgenomen :(

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    De airco van mijn man zijn auto was stuk gegaan, aardig dure opgave en viel helaas buiten de garantie. 2 maanden later ging mijn airco ook stuk dus we zagen de bui al hangen, maar bij dit merk viel het wel binnen de garantie.
    Verder heb ik nooit mazzeltjes, meer pech eigenlijk :roflmao:

7. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Ik was 15 en mijn man 18. Samen op onze eerste vakantie. 10 dagen voor 180 euro naar Kreta. Daar aangekomen kregen wij de huwelijkskamer. Oprecht 4x zo groot en een mega dakterras. Onze onderburen waren 65+ en hadden bijna 600 euro per persoon betaald.
    We hebben het aangekaart maar we kwamen er niet uit in het Engels/ Grieks. Onze onderburen konden er wel om lachen gelukkig.
    Was een leuke eerste vakantie.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Jazeker zei ik het , dat staat er ook ik deed dat echt niet bewust hoor anders zou ik het hier toch ook niet neerzetten.

smax vindt dit leuk.
  9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Af en toe een klein mazzeltje, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg om het te onthouden :)

Over upgrades: die paar keer dat hij een huurauto hadden, kregen we ook een upgrade. Waren we beide keren niet blij mee: een keer een sportcoupé. Gaspedaal een millimeter indrukken en dan al op 60 km zitten. En dat in Ierland, waar je toch moest wennen aan het linksrijden. Andere keer kregen we in Andalusie zo'n peugeot partner of iets dergelijks. Fijn voor in die smalle straatjes...

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb dat best vaak eigenlijk..

-3 sterren app boeken vd zee af in Griekenland. Over boekt dus naar 4 sterren all Inn aan zee zonder bijbetalen.

-2de rang kaartjes hebben en over mogen naar 1e rang vooraan.

-verkeerde klei set voor zoon ontvangen,netjes gebeld en mocht deze houden en de goede werd alsnog opgestuurd.

-bij jumbo boodschappen gratis

En zo nog wel meer van die dingen..

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Van de week kwamen de boodschappen van de appie. Zat een brood teveel in. Klein voordeeltje, maar was er toch blij mee.

Auto eerder dit jaar stuk, kreeg een gratis leenauto die aan huis bezorgd werd. Sportieve auto, super luxe. Wel leuk om eens een dag in te rijden.
    Garage had een offerte gemaakt met een universeel onderdeel, akkoord gegeven, maar bleek niet te passen. Hebben ze tegen hetzelfde bedrag een merk onderdeel er in gezet.
    Heb ze een grote doos merci gegeven.

12. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Een leerling was ooit tegen mijn (geparkeerde) auto aangereden met een dikke zakenauto van zijn vader. Hij had mijn auto geschampt tijdens het parkeren.
    Bij de garage heeft een schade-expert gekeken en ik kreeg 1200 euro van de verzekering. Ik heb het nooit laten repareren aangezien er wel meer deukjes in de auto zaten, dus dat was een leuke meevaller :)

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Recent een nieuwe (2e hands) auto gekocht hier in Zweden. Wegenbelasting per jaar is sowieso maar 130euro per jaar (wat in vergelijking met NL helemaal niks is voor een grote gezinsauto), maar nu blijkt de eerste 5 jaar gratis. De rekening kwam met dat bericht en 6 euro administratiekosten te betalen. PARTYYY

Een tijdje terug een periode gehad dat ik steeds overal (ongevraagd) een upgrade kreeg.
    - tot 3x toe bij KLM en zelfs een keer op een vlucht naar USA
    - op een bootovertocht van een klein 2 pers binnenhutje naar een suite met megaraam, incl sauna en apart (en luxer) ontbijtbuffet
    - in een paar hotels achter elkaar

Mijn man heeft zich stuk gelachen.

Bailey07, Lief of Stoer en Elena22 vinden dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Soortgelijks meegemaakt! Maar dan minder leuk. Mijn opa brak zijn arm toen hij van een trapje viel toen de voorstelling al afgelopen was. We hadden ´m helemaal gezien, maar toch kregen we gratis kaartjes omdat ze ´t zo zielig vonden.
    Is bij ons jaren geleden. We waren bij Miss Saigon en we zijn met de nieuwe kaartjes naar een andere musical gegaan :cool:

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb gisteren een anonieme ov chipkaart gevonden. Omdat het een anonieme kaart betrof doet het gvb er ook niks mee. Toen ik later ging kijken of er nog iets op de kaart stond bleek er nog 82.50 euro op te staan.

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Anonieme kaarten kun je toch ook registreren? Wat een sukkel voor die persoon als dat zo is en ie dat dan niet heeft gedaan en wat een mega lekker mazzeltje voor jou! :D

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Geen idee, maar de conducteur zei dat er waarschijnlijk niks mee gedaan wordt dus dat ik hem zelf maar moest houden of weg gooien.

Lief of Stoer en Poolvos vinden dit leuk.
  18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou eens zien...

Half uur geleden screen voor de voorkant gaan bestellen bij een bedrijf. Vorig jaar al laten meten en boven de rolluiken door hen laten plaatsen.
    Kwam nu in 2019 20 euro duurder uit vanwege aluminium prijzen. Vond ze niet nodig omdat ze waardeerde dat we terug kwamen om alsnog het screen te laten plaatsen. Dus blij mee :)

Facebook actie 2x een etentje gewonnen.
    Een belly shoot bij de 2e.
    Slabbers.

Mooie zeer onverwachte extra teruggave van het svb van een groot bedrag waar ik voor gebeld heb. Kon het gewoon niet geloven. Klopt echt!

En hier in een ver verleden toen er nog winactie werd gedaan @Beheer ;) van een webshop leuke acties gewonnen waar ik toen een houten letter trein gekozen heb en een boek.

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Een tijd geleden bij de Aldi. Ik had wat boodschappen gedaan zo'n €50 en wilde afrekenen, dus steek mijn pinpas in het apparaat. Zegt die jongen achter de kassa: je hebt al betaald.

Dus ik geef aan dat het niet zo is, want heb mijn pincode nog niet eens ingetoetst. Hij geeft wederom (iets geïrriteerd) dat de bon er niet zomaar uit komt, dit gebeurt alleen als het betaald is. Na een aantal keren welles/nietes, ben ik met de boodschappen de winkel uitgelopen.

NiVa0230 en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  20. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Jaren geleden op vakantie hadden we een auto gehuurd met minimale verzekering. Daar kregen we de aanbieding voor een all-in verzekering en een upgrade naar een grotere auto voor een mooie prijs.

Vervolgens rijden we met de auto over een grote steen en zat er een gat in waar de motorolie uitstroomde.
    Gelukkig waren we goed verzekerd! ze kwamen een nieuwe auto brengen en namen de kapotte mee!

Deel Deze Pagina