Altijd 11 dagen bruinverlies na eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Beginneling, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag, heb rond gekeken op internet of ik hier iets meer over kon vinden maar niet een soortgelijk probleem gevonden als wat ik heb. Wij zitten nu in ronde 4. Sinds het verwijderen van mijn (koper)spiraal hou ik bij wanneer ik m'n eisprong heb (dmv ovulatietest en ik voel mijn eisprong ook duidelijk) de afgelopen 3 maanden kan ik de klok er gelijk op zetten dat ik op dag 3 na m'n eisprong een heel klein beetje rose slijm verlies heb en de dagen daarna tot aan mijn menstruatie licht bruinverlies (en af en toe hevig).
    Deze maand heb ik weer precies hetzelfde. Ik ga er dus ook vanuit dat het deze maand weer niet raak is. Ten eerste baal ik ervan dat het weer duidelijk is voor deze maand en ik vraag me af of dit wel goed is? Moet ik hier misschien naar laten kijken of is het 'normaal'?

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi beginneling,

Dit is helaas iets wat vaker voor komt maar staat geen zwangerschap in de weg. Indien je je er prettiger bij voelt kan je altijd even langs je huisarts voor advies.

Imke

Deel Deze Pagina