Ongewenst kinderloos, hoe er mee om te gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door SG2007, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moana

Moana Lid

5 apr 2017
    14
    0
    0
    Whahaha okay.... :) ik weet niet eens meer wat te zeggen!

2. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Geeft toch niet Moana! (Toevallig trouwens, mocht ik nog een dochter krijgen dan staat Moana en afgekort Mo bovenaan het lijstje hihi). Er zijn vast wel andere vrouwen met goede tips!

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    SG2007 via deze pagina kan je privé clubje maken. Omdat ermee om gaan een proces is en niet met een paar tips mee om te gaan is, is het wellicht fijn om samen met lotgenoten er wat meer privé over te praten. Als het jou fijn lijkt kan je even polsen of daar animo voor is.

4. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dat beweert SG2007 ook niet dat het simpel een kwestie van een paar tips is. Ze weet heus wel dat het een proces is, maar ze vraagt hier op het forum toch om wat tips, gewoon als ondersteuning of als begin. Het zal levenslang zijn dit proces want geen kinderen is natuurlijk ook geen kleinkinderen etc. Maar TS is een krachtige vrouw die handvatten zoekt om haar verdriet onder ogen te zien!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Kan die troll geen ban krijgen? :x

6. Moana

Moana Lid

5 apr 2017
    14
    0
    0
    Logan, ik vraag me af of dit nu expres is, of dat ze echt niet weet wat ze zegt....zoals ik al zei in mijn eerdere berichtje een bladzijde terug. :(

7. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Wat ben jij een kanjer meid! Diepe buiging. Al het geluk van de wereld gewenst en dat je maar heel veel avonturen mag beleven met je neefje en nichtje! Ze boffen met een tante zoals jij!

8. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, dat is wel een geluk dat je tante bent! Ik hoop echt dat je hier heel veel geluk uit kunt putten!

9. Logan

Logan Niet meer actief

Het frustreert me behoorlijk. :(

10. Lena1982

Huh?

11. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat huh? Je schrijft net zelf iets over haar neefjes en nichtjes!

12. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    herstel neefje en nichtje. Of was je dat vergeten?

13. Moana

Moana Lid

5 apr 2017
    14
    0
    0
    Er klopt iets niet, maar kan mijn vinger er niet op leggen, Logan.

14. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Lena schrijft eerst iets over een neefje en een nichtje. Als ik dan ongeveer hetzelfde schrijf komt er een huh? Daar kan ik nou niet de vinger op leggen. Net of ze aan het dissociëren is. Heel eng voelt dat. Is puur een gevoel hoor, misschien is er niets aan de hand. Maar dit zie je vaker bij mensen die opeens niet mee rweten wat ze net gezegd hebben of wie ze zijn of waar ze zijn.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Je bent niet goed joh.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb dat dus ook. En nu, ook door mijn schuld :), word zo'n serieus topic verpest...

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Denk dat we er gewoon niet meer op moeten reageren, welke onzin ze ook uitkraamt.

18. Lena1982

Lieve TS, filter alle goede tips, adviezen en lieve woorden uit dit topic en vraag BEHEER dit topic te sluiten!

19. Moana

Moana Lid

5 apr 2017
    14
    0
    0
    Ik heb het gevoel dat jij niet meer weet wat je schrijft, Lana. Ik heb sterk het gevoel dat je of in de war bent, of ben je dyslectisch? (ivm bovenstaande over neefjes en nichtjes, je leest het overduidelijk verkeerd, en reageert zo apart) ik laat het iig nu rusten, want ik heb het idee dat je gewoon niet snapt waarom mensen zich aan je ergeren..

TO, ik zou dit topic laten sluiten, je hebt het geopend om je verhaal kwijt te kunnen maar het draait inmiddels niet meer om jou blijkbaar. Ik vind het wel heel sneu en hoop echt dat je evt lotgenoten vindt waar je mee van gedachten kunt wisselen. Ik vind je een sterke vrouw!

20. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Heb je al eens gekeken op de site van Freya?
    Daar zijn contactgroepen voor koppels die ongewenst kinderloos zijn.

Deel Deze Pagina