Hoi dames, Ik ben nu 21 weken zwanger en mijn libido lijkt niet eens meer te bestaan! Er zijn zo veel mensen die tegen me zeggen 'in het tweede trimester dan komt dat dubbel weer terug', maar dat is bij mij dus echt totaaaaaaal niet het geval. Vanaf het begin van de zwangerschap had ik er eigenlijk al geen zin meer in en dat is alleen maar erger geworden. Ik vind het sneu voor mijn vriend, maar ik kan me er ook echt gewoon niet toe zetten. De daad zelf niet maar ook geen andere 'handelingen'. Ik knuffel gewoon veel liever op dit moment. Hij heeft zich er wel bij neergelegd, maar toch zit het me wel dwars dat ik hem niet kan geven wat hij 'nodig' heeft zeg maar. Elke keer je eigen hand gebruiken wordt ook saai. Zijn er meer dames die hier last van hebben? En hebben jullie misschien wat tips voor mij zodat ik mijn vriend misschien weer een beetje blijer kan maken? Thanks alvast! Liefs
Lastig he. Ik had ook niet elke zwangerschap zin. Wat ik wel merkte was dat als ik me over die drempel zette, dat 'de zin' vaak wel kwam. Het moest soort van aangewakkerd worden zegmaar.
Heel lastig! Bij mij is het op dit moment zo erg dat ik eigenlijk niet eens aangeraakt wil worden, dus ik vraag me af hoe ik me over die drempel ga zetten.. Wat een ellende haha
Ik heb een hoop panda-punten verzameld tijdens mijn zwangerschap, dus heel herkenbaar! Geen tips maar ik heb me er gewoon bij neergelegd (en hij ook). Hij vond het sowieso spannend met de baby in buik enzo, dus was ff niet anders. Ik was heel druk met baby-bouwen, dus heb me ook eerlijk gezegd niet bezwaard of schuldig gevoeld. Bij mij duurde het overigens na de bevalling ook nog even voor de zin terugkwam hoor. Ze zeggen zes weken wachten, ik heb iets (lees een aantal maanden) langer gewacht. En nu is het weer helemaal goed en als vanouds, dus uiteindelijk komt het weer goed. Kan alleen wel echt ff duren
Ik heb dat ook. Zit nu tegen het einde van mijn zwangerschap aan maar libido is bijna helemaal verdwenen. Ik vind het ook pijnlijker daar beneden.
Ik ben daar misschien gewoon iets te nuchter in, maar dan heeft je vriend maar gewoon even pech hoor. Is toch niet sneu? moet je zien hoeveel er van je lichaam gevraagd wordt tijdens een zwangerschap. Ik zou mij daar dus echt niet druk om maken en niks gaan forceren. Straks met een newborn is seks ook waarschijnlijk wel het laatste waar je aan denkt als je je kussen raakt
Hahaha nee ik snap jou! Aan de ene kant denk ik echt zo van 'uh hallo ik moet hier al het werk doen dus stop met zeuren' maar aan de andere kant snap ik ook wel dat hij zo z'n behoeftes heeft. Ben nou al blij als ik weer naar bed kan dus ik denk dat het straks na de geboorte alleen nog maar erger wordt inderdaad.
Dat pijnlijke heb ik niet echt, maar ik merk wel dat er veel meer afscheiding is en daar word ik nou ook niet bepaald warm van... Krijg dan echt zo'n onsmakelijk gevoel bij de gedachte dat m'n vriend daar bij in de buurt komt.
Hahaha ik denk dat ik straks ook een hoop pandapunten gespaard heb! Hopelijk komt het na de bevalling allemaal weer een keer goed!
Ja had ik ook! Ik vond seks en de handelingen maar niets tijdens mijn zwangerschap. Zwanger zijn en mijn kindje dragen en laten groeien paste voor mij niet samen met seks. Dit ook zo uitgesproken en mijn vriend respecteerde het. Juist tegen het einde van de zwangerschap met een bolle buik wilde mijn vriend het ook niet meer Geen tips; doen wat goed voelt