Zoals ik het lees wou hij heel graag voetbal zien maar heeft zelf het kanaal niet? Tja ik zou het wel begrijpen, zou zeggen je kan de wedstrijd komen kijken maar daarna wieberen want we hebben andere plannen.. En omdat je zei dat je misschien niet thuis zou zijn is het ook logisch dat die even kwam kijken, waarschijnlijk als je eerlijk had gezegd even geen fut te hebben voor bezoek was het anders gelopen. Dus tip... Eerlijk zijn of een bak popcorn voor ze op tafel mikken en denken geniet die 90 minuutjes maar effe er van
Zelf zou ik gewoon tegen hem zeggen dat ie weg moet gaan.. En gaat dat niet op een normale manier, dan trek ik mijn scheur wel open. Ga toch me toch niet op zitten vreten in mijn eigen huis om ongewenste visite? Bij mij had ie er al niet in gekomen, maargoed, ik ben me er van bewust dat niet iedereen zo in elkaar steekt...... Succes ermee!
Maar misschien handig om erbij te zeggen dat heeeeeel veel mannen die wedstrijd niet thuis kunnen kijken omdat het op een betaalde zender wordt uitgezonden.. En mannen en voetbal... Snap je heel goed hoor maar voor dit soort dingetjes snap ik mannen dan ook wel even als ze echt moeite doen om toch te kunnen kijken..
Ik heb tegen ml gezegd dat ik nog effe voor die stoel wilde kijken en ml ging eerdt nog even het hek boren dus zowaar: hij is weg wijze les geleerd:niet altijd op elk moment iedereen te vriend willen houden en op zondag gordijnen dicht en deuren op slot
Je had beter de les kunnen leren, om meteen eerlijk te zijn. Sorry hoor, maar jij en je man doen jullie dit zelf aan. Maar geniet van deze zondag.
Ja ik ben daar gewoon altijd eerlijk in als het niet uitkomt, verwacht ik ook dat andere tegen mij zijn, ik heb geen zin er in als ze doen alsof ik welkom ben en ik ben het dan eigenlijk niet. wb met dat van etenstijd, bij ons is altijd iedereen welkom ik kook ook altijd te veel want heb altijd wel mee eters.
dat bedoelde ik ook Ik moet gewoon eerlijk zeggen dat ik er geen zin in heb,maar dan nog zou ik niet zomaar bij mensen ineens in huis staan als ik geen ja krijg op een vraag of ik langs kan komen
precies, en vergeet niet dat veel mannen de hints van een vrouw niet snappen, dus gewoon duidelijk wezen!
Noem mij een azijnpisser maar ik ben wel eerlijk en duidelijk. Hier staat de deur voor iedereen altijd open tenzij ik aangeef dat dit niet zo is. Ik heb een hekel om een spelletje hints te spelen met vrienden dus ben liever eerlijk en duidelijk.
Dat vind ik dus echt best wel onbeschoft. ZEG dan gewoon dat je de middag voor jezelf wilt. Iedereen wil dat wel eens, dus iedereen snapt dat gewoon hoor... Scheelt jullie een hoop ergernis en je vriend weet dat ALS hij door jullie binnengelaten wordt, hij ook gewoon echt welkom is.
Nou, jullie hebben niet 'geen antwoord gegeven' op z'n vraag, maar jullie gaven aan dat het niet kon omdat je niet thuis zou zijn waarschijnlijk. Daaruit zou je dus concluderen dat als je WEL thuis bent, hij WEL welkom is, en dat heeft hij blijkbaar ook geconcludeerd.