Hi meiden, Inmiddels zijn wij 8 maanden bezig om zwanger te worden. Nu ben ik er deze maand achter gekomen dmv ovulatietesten dat mijn eisprong veel later is dan gedacht. Ik heb een cyclus van 28 dagen en had op dag 18 pas mijn ovulatie. Nu vraag ik mij af of het eitje wel tijd genoeg heeft om zich in te nestelen? En, zo ja, wanneer zou die innesteling plaats kunnen vinden? Ik heb namelijk al twee dagen steken bij mijn baarmoeder/eierstokken. Maar lijkt mij nog te vroeg? Ik zit nu op dag 24.
De innesteling vind gemiddeld plaats tussen 6 en 10 dpo (uitzonderingen daar gelaten). Dus op dag 18 een ei en op 11 dpo ongi is genoeg tijd . Hier ook een cyclus van 27-28 dagen, met een ei op dag 16-17 en ben al 5x zwanger geweest (laatste keer de innesteling op 4 dpo zelfs).
Wat fijn om te horen! Ik maak me al zo snel zorgen.. Vooral omdat mijn zussen bij 1 keer niezen al zwanger waren en het bij mij gewoon wat langer duurt. Je gaat toch twijfelen , terwijl er meiden zijn die veel langer bezig zijn dus mag niet zeuren haha! Voelde jij iets bij je innesteling? Liep gisteren met de hond en die trok enorm aan de riem, het leek alsof ik een verkeerde beweging maakte want had heel erge steek links onderin mijn buik. Na een minuutje was het weer weg, nu vooral ongesteldheidsgevoel. Wat ook goed kan omdat ik over 3 dagen ongesteld moet worden haha!
Mijn ei was altijd dag 19-20 op een cyclus van 28 dagen. Ik ben twee keer eerste maand zwanger geraakt dus het hoeft geen belemmering te zijn. Succes!!
Ik lees mee. Hier ook laatste 2 rondes een erg laat ei, maar mss is m'n cyclus nog herstellende. Fijn dat er ook succes verhalen zijn. Hopelijk mag het snel raak zijn voor je
Hi! Kom ik je ook hier tegen . Je was nog niet zo lang gestopt met de pil toch? Misschien dat het daaraan ligt? Ik ben nu denk ik een jaar gestopt dus lijkt mij dat het dat niet is. Ik hoop dat het ook voor jou snel raak is