Hoeveel "ongewone" stellen/gezinnen zijn hier? Denk aan zij mantelpakje, hij tattoos en een hanenkam. Zij ouder. 4 of meer kinderen. Zij kostwinner, hij huisman. Zij 2 meter hij 1,70. Zij stoere biker, hij strak in pak. Bam van 4 kinderen is ook ongewoon Alles wat volgens vele in de samenleving niet "gewoon" is, kan van alles zijn. Dit is niet om te gaan veroordelen, ik zelf vind het juist leuk als dingen niet alledaags zijn.
bam -> bewust alleenstaande moeder van 4 kinderen, is toch best apart te noemen. (niet negatief bedoel ik dat)
Ik ben "jong" moeder ( 22 bij de 1e) Ik ben nu bijna 24. Ik ben getrouwd,is schijnbaar op mijn leeftijd ook raar (21 toen we trouwden) Ik ben bewust tuismoeder, Ik geef "nog" steeds borstvoeding. Ik ben +-25 cm langer dan mijn man. Is dat wat je bedoelde?
Wij worden wel als een ongewoon stel gezien denk ik. Vroeg getrouwd en allebei een alternatief uiterlijk. (Hij dreadlocks en tattoos, ik piercings, tattoos en felle haarkleuren, aparte kledingstijl..)
Wij zijn een koppel, maar wonen niet samen. Zijn we ook niet van plan. Tweede kindje onderweg. Is altijd een heel gedoe om onze situatie uit te leggen.
Ik ben 27, manlief is 39. Mijn man is skinny, ik ben 20 kilo zwaarder dan hem (en we zijn evenlang). We hebben 3 kids in de leeftijfen 17, 9 en 2 (de oudste twee zijn van hem en zijn ex)
Er staat Zij ouder. 4 of meer kinderen en later ook BAM 4 kinderen Ik vind 4 kinderen niet ongewoon misschien is het voor deze tijd veel IK ben groter dan mijn man ! hij is Moslim en ik geloof niet maar of het ongewoon is? wij zijn niet anders gewend
Wij zijn niet het doorsnee gezin. Hij donker ik blank. Hij dun ik dik. Hij spreekt twee talen vloeiend ik maar een! We waren getrouwd en zijn al jaren officieel gescheiden. We latten al heel wat jaren af. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Hij zegt niks. Ik ben een flap uit. Hij liegt. Ik probeer zo eerlijk mogelijk te blijven,. Bedoelde je dit
Ik 23, heb een zoontje van bijna 4 studeer voltijd aan de universiteit en woon niet samen met mijn vriend en tevens de vader van mijn zoontje. Of het heel apart is weet ik niet, maar ik hoor het in ieder geval niet vaak.
Wij hebben straks 9 kinderen (and counting ) Ik 1,60m , hij 1,93m. Ik nl hij van de antillen, wonen niet samen. Apart genoeg? Oja ben "nog maar" 31
Ik ben 19 en zwanger, als we gaan trouwen ben ik 20 en m'n verloofde 25. Vind dat niet echt ongewoon, maar tegenwoordig zie je het niet zoveel.. Volgens mij zijn we voor de rest redelijk standaard.