Ongewone stellen/gezinnen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

dekilene Niet meer actief

Wacht er maar even mij is advies... eigelijk helemaal geen mirena.
    Je heb meer kans dat hij door je baarmoeder gaat als je net bevallen bent vertelde mijn gyn. Dit heeft mijn ha nooit gezegt anders had ik gewacht.:(

2. jaylinn

jaylinn Lid

26 aug 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dit is mij niet verteld. Ook niet door mijn verloskundige. Die adviseerde mij juist om hem na 6 weken te laten plaatsen.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

T enige wat ik me kan bedenken is dat ik biseksueel ben en voor ik mijn man leerde kennen een relatie met een vrouw heb gehad en daar ook mee heb samengewoond.

Maar ik vind onze relatie of ons gezin daar niet ongewoon om.

4. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Als ik dit zo allemaal lees, denk ik bij mezelf: Wat leven we toch in een wereld vol variaties! :D Het zou wat wezen als we allemaal hetzelfde waren (denken, eruit zien, etc).

Wij zijn lekker standaard, geen grote leeftijdsverschillen, geen grote lengteverschillen, tattoo's, piercings... huisje-boompje-beestje zeg maar...

Ik heb wel een oom van 65 jaar die een vriendin heeft van 28.
    Hij heeft 5 kinderen uit eerdere huwelijken (oudste is 45, jongste is 16). Zijn vrouw is 6 jaar geleden overleden (42 jaar, mijn nichtje was toen 10 jaar) en toen hij 3 jaar geleden met deze jonge meid aankwam, was het wel even wennen. Maar het werkt schijnbaar. Hij is weer gelukkig na de dood van zijn vrouw en zijn jongste dochter kan heel goed met haar overweg. Iedereen happy dus! ;)

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ja biologisch van de draagmoeder omdat ik geen eigen eicellen heb en eiceldonatie niet lukte.we hebben super goed contact en de draagmoeder zien we ook af en toe.de baby is van begin af aan ons kindje en zo voelt het ook voor allemaal en we hebben gewoon een goede vriendschap.

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Nee, helaas niet... ik was dus ook direct genezen van het hele consultatiebureau gebeuren. Direct vooroordelen en of ik kinderen wel aankon? "Nee joh, ik ga 6 keer per dag naar het ziekenhuis, ben zelf herstellende van HELLP en een keizersnede, maar ik kan het niet aan!" Man oh man, nee dat was echt niet leuk!
    Maar ik laat ze daar een poepie ruiken, zoonlief is nu 22,5 maanden, krijgt borstvoeding en dàt is wel zo vreemd, want tja een jonge moeder geeft niet zo lang borstvoeding?! Tenminste dat hoor ik altijd van het consultatiebureau. Ik vind mezelf ook geen jonge moeder (hallo ik ben geen 14 he?!) sommige mama's zijn gewoon wat ouder mama en anderen wat jonger. Maar als je alles goed op orde hebt, zeker bent van je zaak, waarom niet hè?

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook, alleen heeft vriend gewoon lang haar en ik geen tattoos.

We zijn hier in de straat ook een beetje een vreemde eend in de bijt.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik ben getrouwd op mijn 18e. We zijn allebei Marokkaans. Manlief heeft universiteit gedaan en ik hbo. K ben op m'n 21 ongepland zwanger geraakt maar ze was meteen zeer welkom. K lijk heel jong volgens andere dus mensen zeggen ook altijd gosh meid nu al een kind!

Maar lekker boeiuhhhh

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Officieel ben je t/m je 21 tienermoeder. Dat heeft meer te maken met de financiële afhankelijkheid die ook tot diezelfde leeftijd hebt.

Verder voelde ik me wel zo omdat ik pas een maand voor mijn bevalling 20 ben geworden en dus de hele tijd 19 ben geweest.

10. dekilene

dekilene Niet meer actief

Je baarmoeder is nog zwak namelijk en ik gaf/geef nog steeds borstvoeding.
    Dit vertelde me gyn.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh ik noem mezelf ook geen tienermoeder.. Als het goed is (zou niet al te best zijn als de baby er al voor m'n verjaardag uit kwam), ben ik 20 als ik moet bevallen.. Vind het ook een beetje een akelige benaming, komt waarschijnlijk door die typische programma's op tv..

12. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier vrij burgerlijk gezin eigenlijk.
    Man: 42, 1.80 meter, normaal postuur en een kale kop
    ik: 38, 1.72 meter, normaal postuur en gelukkig géén kale kop
    zoon 1: 13 jaar
    zoon 2: 11 jaar
    zoon 3: 7 jaar
    zoon 4: 2 jaar
    Tja, we hebben 4 jongens en dat trekt nog weleens wat bekijks.:)

13. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Financieel af/aanhankelijk eigenlijk ben je tot je 27ste, behalve als je eerder getrouwd bent.
    Gaat meer om dat je volgens de wet op je 21ste 'volwassen' bent.

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn eigenlijk gewoon maar uit reacties in mijn omgeving begin ik me langzaam ongewoon te voelen. Ik ben net 32 en al 15 jaar samen met mijn jeugdliefde. Ondanks wat flinke tegenslagen nog steeds samen een 3 kindjes waarvan de oudste 11 is.

Ik ben dus bijna net zo lang met hem als dat ik zonder ben ben geweest in mijn leven.

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja wat is ongewoon...
    Wij zijn heel normaal vind ik. Passen helemaal in het standaard huisje boompje beestje verhaal en ook qua uiterlijk 13 in een dozijn.
    'Vreemde' mensen vinden ons vaak bijzonder en denken dat wij anders zijn, maar als je ons kent weet je wel beter.

Edit: beetje cryptisch verhaal geworden. Maar geen zin in herkenning ;)

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hier ook burgerlijk denk ik :p

Bijna 7 jaar samen, 6 jaar samenwonend en 3 jaar getrouwd.

Getrouwd en eerste zoontje geboren op mijn 24ste. Tweede kindje, dochtertje* te vroeg geboren op mijn 26ste en straks ons derde kindje, weer een zoontje zal geboren worden als ik 27 ben.

Ik ben nu 27 en mijn man is 30. Man werkt fulltime en ik parttime ;)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben even benieuwd hoe je op die 27 komt. Naar mijn beste weten (en ik heb er nogal wat mee te maken gehad ivm het overlijden van mijn vader) ben je in Nederland financieel onafhankelijk op je 21e en eindigt de zorgplicht voor ouders.

Misschien denk je hierbij aan de bijstandswet?

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het enige vreemde wat ik kan verzinnen is dat hij jaagt en ik studeer voor dierenartsassistent.. Das opzich wel raar, vind ik ook:p
    Verder, nee niet echt iets aparts. Hij denkt soms wat anders:p mja dat komt door z'n ouders:p

19. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Mijn man zit inderdaad helemaal onder de tattoos en ik heb er geen één.

20. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ik ben zwanger geraakt toen we de 2e x sex hadden:)
    Paar maanden erna gaan samen wonen, we zijn na 1,5 jaar voor de 2e gegaan en een huis gekocht.

Ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen ik beviel,

Ik ben 1,80 en mijn vriend is een kop kleiner dan mij.

Voor de rest kan ik geen ongewone dingen bedenken.

Deel Deze Pagina