Ongewone stellen/gezinnen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier een BAM mama van 2 kids. Wordt vaak nog als erg ongewoon gezien. Vooral door ouderen....

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske

Niet opvatten als negatief hoor, maar ik had je (veel) ouder geschat. Als ik je berichten tegen kom heb ik vaak het idee dat je veel levenservaring hebt. Je plaatst vaak inhoudelijk mooie berichten.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Awh meis je bent totaal niet raar!! En ik weet wat je bedoeld ;)

Niks vreemds aan! Snap ook niet dat ze het raar noemen;)

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske

Ik word altijd extra nieuwsgierig van deze berichten...;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik was trouwens net een week 20 op onze trouwdag. ;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb vijf kinderen waarvan drie met mijn man. Mijn oudste kinderen hebben vandaag bij hun vader hun derde broertje gekregen, zij zijn dus met acht. Mijn man is jonger dan ik ( 2 jaar ).

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske

Wat is raar hè? Ten eerste vind ik het altijd belangrijk om in je achterhoofd te houden dat het belangrijk is dat iemand gelukkig is. Het leven is nl te kort om ongelukkig te zijn. Dan maakt het voor mij ( en dat zou voor iedereen zo moeten zijn) niet uit wat je situatie, levensstijl of wat dan ook is. Lesbiennes, homo's, travestieten, noem het maar op; als iemand maar gelukkig is.

En ten tweede is het niet belangrijk wat andere mensen vinden en denken. Leven en laten leven, en vooral het bovenstaande punt altijd in je achterhoofd houden.

Ik ben een burger trutje haha :p
    Getrouwd met 23, man 24, eerste kindje toen ik 27 was. Dus niets bijzonders.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    19 zwanger
    20 getrouwd
    21zwanger

ik 23 hij 35

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hier ook 4 kinderen. Oudste 3 zijn al groot, hebben een nakomertje van 2. Toen ik lag te bevallen van Tim, vroeg de gyn.: "En voor u is het zeker uw eerste kind?" tegen mn man haha.
    Nee hoor, allemaal dezelfde papa. Ik shop me suf aan maandverband èn luiers, deed de laatste voeding en dan ging ik vaak de oudste ergens ophalen van een feestje.
    En dit schooljaar ga ik er 1 inschrijven op het MBO, 1 naar de middelbare school en 1 naar de creche!
    Wij waren ook jong ouders: 21 jaar, zagen er best extreem uit toen met piercings en gingen elk weekend stappen naar hardrockcafe's, festivals en heeel veel concerten.
    Nu is dat een stuk minder haha.

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig..

Getrouwd met (net) 21 en zwanger van ons 1e kindje ook met 21

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Wij zijn saai :(
    Ik 29, man 35, zwanger toen ik 23 was, getrouwd toen ik 24 was, tweede beeb toen ik 26 was.

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi op je 21e zwanger, bevallen in mei en nu al 23 :p

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    ''vroeger'' vond ik dat ik een oude vriend had. Ik was 17, hij 25. Inmiddels zijn we 30 en 38, zijn eind dit jaar 13 jaar samen waarvan we 12,5 jaar samenwonen. We hebben een zoontje van anderhalf jaar.
    Nu is het leeftijdsverschil niks meer maar toen der tijd liep ik daar wel tegen aan, of beter gezegd, mijn omgeving ;).

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dan zijn wij ook ongewoon. Ik was 22 toen we trouwden en een kindje kregen. Mijn man is huispapa. Ik heb een goede baan (met vast contract, ook ongewoon in deze tijd?:D )
    Mijn man zit vol tattoo's en zelf heb ik er ook aardig wat.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wijzelf 10 jaar verschil mij man is 30 cm langer als mij. 3 kids op mijn 25 ste.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw, wat lief van je! Dat vat ik op als een groot compliment, ik ben namelijk juist altijd een beetje bang dat ik wat kinderlijk overkom.. :D:)

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ach wat is ongewoon... mn vriend is 10 jaar ouder als ik (49 en 39), we hebben twee jonge kinderen (4 en 2) ik ben kostwinner en hij huisman.... en we zijn al pake en beppe ;) van een lieve kleinzoon van bijna 2 jaar.

18. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Mama in een rolstoel. drie kinderen van 13, 8 en 1. getrouwd met man die 10 jaar ouder is.

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou als ik het hier lees ben ik eigenlijk best normaal :). Ik word in november 21, ben getrouwd en zwanger van ons eerste kindje. Mijn man is 27. Hij is turks ik NL, en mijn man is dik.
    Voel me vaak niet serieus genomen omdat ik in de ogen van andere een jong broekie bent en dan getrouwd en zwanger. Maar vind het wel leuk om te lezen dat er meer vrouwen als mij zijn. :)

20. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wij zijn best apart ;)

op m'n 18e man ontmoet
    op m'n 19e getrouwd
    op m'n 20e begonnen voor kindje
    op m'n 23e bevallen ;)

ik ben groter, ik 1.71m en man 1.67m
    man is een stuk ouder (lees: ik ben nu 25 en man 59)
    We zijn ook al opa en oma :p

Deel Deze Pagina