He meis, Het is erger dan je denkt. Vertel het je wel nog een keer. Ik weet niet of ik het hier durf neer te zetten omdat mijn situatie Best heel vreemd is rn als een ander mij dit zou vertellen zou ik het ook vreemd vinden.
Ach meid, ik ben heel wat gewend hoor . Als ik hier een verhaal van mijn familie zou vertellen, zal iedereen met zn oren staan klapperen. Kan ook opluchten..
ik denk dat "ongewoon" misschien niet helemaal de goede woordkeuze is, meer excentriek of bijzonder maar evengoed bedoelt TS het echt niet verkeerd. poeh even denken of wij iets aparts hebben? hij komt uit een boeren dorpje, ik kom uit de grote stad. hij van de publieke omroep, ik van de commercielen hij van de opruim, ik van de chaos hij van de 2 linker handen en dat ook duidelijk weet, ik van de pak alles aan en logistieke denkwijze. hij van de uren in de badkamer, ik van de 5 minuutjes nodig hebben.
Leuk om dit te lezen.. Hier niets ongewoons.... Man 31 jaar en ik 29,allerliefste dochtertje van 8 maanden die op onze trouwdag geboren is ( voor ons bijznder omdat we het nooit meer verwacht hadden na 3,5 jaar). Wel al bijna 13 jaar samen... Ok dat is tegenwoordig bijna ongewoon
Zwanger geraakt op m'n 17e, bevallen op m'n 18e, liefde van m'n leven leren kennen op m'n 21e, die nu ook een geweldige vader is voor m'n zoon. In datzelfde jaar gaan samenwonen, begonnen met vruchtbaarheidsbehandelingen en verloofd. Ik heb piercings en tattoos en draag veel zwart, hij ging inderdaad altijd in een pak naar z'n werk.. Als we ook eens samen weg moesten, vlak nadat hij uit z'n werk kwam, was het verschil érg groot Af en toe voelt het alsof er ergens in m'n leven 10 jaar tussen gekropen is. Ik voel me helemáál geen 22.
Wauw wat een bijzondere staan er tussen ! 9 kinderen.. heeele grote leeftijdsverschillen. Maarja, zolang iedereen daar gelukkig mee is, is het goed toch .. Ik was 16 toen ik mijn man leerde kennen, 17 samenwonen (geen slechte band met ouders hoor), met 17 werd ik zwanger bewust, uiteindelijk nog net op m'n 17e bevallen.. 18 en samen een huis gekocht, en net een maandje voor mijn 19e verjaardag zwanger mogen worden van een 2e kindje . Ben benieuwd naar meer extraordinary stories. (in positieve zin hoor, stel je eens voor dat iedereen 'normaal' was ) ps; man heeft tattoo's, en is volgens mij flink bezig om goed blauw te worden ahah. Ik heb piercings, maar ben nu al zenuwachtig om m'n 1e tattoo te zetten!
Hier ook een soortgelijke situatie. .. maar kan je verzekeren dat ik op mijn 18e geen kind meer was... vind deze reactie dus ook doordrenkt van vooroordelen. .... maar misschien is dat ook wel gewoon mijn allergie voor dit soort reacties. ..
Persoonlijk vind ik het ook een beetje 'raar' maar dat komt denk ik omdat mijn opa (op mijn 18e) 60 was. Dus ik denk dat gelijk aan een opa figuur.. Geen vooroordelen hoor, maar meer persoonlijke gedachtes.. Belangrijkste is als je maar gelukkig bent!
Nou ik vind het geen vreemde reactie.. Normaal gesproken ben je ook nog net kind af op die leeftijd.. Alleen denken we zelf vaak dat we toen heel volwassen waren en in de ogen van een 52jarige man hoort een meisje van 18 ook een kind te zijn.. Ik bedoel, het had wel met gemak je vader kunnen zijn
Man en ik zijn 34 en 35 jaar. Hebben 2 zoontjes, eentje geadopteerd uit china en eentje via een donor Op zich niet raar of bijzonder eigenlijk haha..
Hij: 27 1m85 104kg aardig wat tatoos maar een heel klein hartje, nederlands Ik: 28 1m64 56kg. 3 tattoos. Altijd een ander kapsel, van extreem zoals binnenkort rihanna style en knalrood tot het degelijk boblijntje. Erg tempramentvol, surinaams Samen 2 kids van 4 en 2,5. Volgend jaar trouwen
Oh wauw!!! 9 (!!!) kinderen en dat op je 31e?! Heb ik idd nog nooit gehoord. Jullie hebben zeker wel een hele goede baan om dat allemaal te kunnen betalen, zeker als ze later willen studeren of zo?!
Ik ben nu 21 jaar. Ik raakte zwanger op mijn 17e. Op me 18e beviel ik van een prachtige dochter. Ondertussen heb ik een 2e kindje een prachtige zoontje van ruim 1.5 jaar. Ik ben nog steeds gelukkig met me gezin en de vader van mijn kinderen♡ Zoiets??
Waarom ik het wilde weten? Ik hou wel van aparte/ongewone dingen. Ben zelf ook niet "normaal". Word b.v. een draagmoeder voor een homostel, ook niet gewoon toch? 4 kinderen is voor mij ook niet ongewoon hoor, kom zelf uit een gezin van 4. Maar ik lees hier zo vaak dat er toch raar gereageerd wordt door de omgeving als iemand zwanger is van de derde of vierde. Iedereen moet leven zoals ze willen, zolang je daar een ander geen pijn mee doet. Mamazeyad (toch?) als je het niet wil zeggen, moet je het niet doen hoor. Mij lijk je me, in ieder geval, een lieverd, ook al ben je dan "ongewoon"
aaaah das lief. ik ga er over na denken misschien dat ik me moed bij een durf te rapen. het is ook niets verschikkelijks ofzo maar gewoon heel erg ongewoon.
Het mag duidelijk zijn uit de reacties dat jong moeder worden niet ongewoon is... in ieder geval niet hier op ZP Wel ongewoon: 9 kinderen... poehee, moet er niet aan denken en begrijp zo:n wens eigenlijk ook niet anno 2013 maar ieder z'n ding Hier niets ongewoons, hooguit wat oud voor een derde zwangerschap en we hebben een wat hoger inkomen dan gewoon (de vraag is hoelang nog ..ben werkloos) Leuk om te lezen... Oja, echt ongewoon de Duitse man (ooit vrouw) die een kind heeft gebaard (gisteren op Teletekst)