Ongewone stellen/gezinnen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat leuk om te lezen allemaal!

- Ik ouder dan vriend
    - Eerste kindje gekregen toen ik 23 was, nu zwanger van nummer 2
    - Ik tattoo en piercings, vriend helemaal niks
    - Hij dun, ik aan de flinke kant
    - Hij komt uit de stad, ik uit een dorp
    - Wij zijn van de draagdoeken en langvoeden,zoon krijgt ook borstvoeding!

2. Onje

Onje Niet meer actief

9 kinderen wat mooi zeg, wat een rijkdom helemaal geweldig. Ik ben jaloers!

Enige ongewone is hier misschien het leeftijds verschil, ik 28 hij 44 hij had m'n vader kunnen zijn ;)

3. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hier voldoen wij denk ik aan het prototype beeld "heel gewoon." Maar ja, wat is gewoon? Ik vind zelf niet zo gauw een stel of gezin ongewoon.

Man: 33 jaar, 1.93 en donker haar bruine ogen
    Ik: 33 jaar (half jaar jonger dan man), 1.72 blond haar blauwgroene ogen
    Dochter van bijna 4 en tweede op komst.

We grapten zelf wel eens dat we als stel zo in van die catalogussen/folders van bouwmarkten etc zouden passen (zie je vaak de combinatie donkerharige man en blonde vrouw die eruit zien als girl/boy next door)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook niet echt iets heel raars.
    Alleen misschien dat ik zwanger ben geworden van de eerste keer dat ik met hem naar bed ben geweest ;). Inmiddels zijn we bijna 6 jaar verder en nog steeds gelukkig met elkaar en onze kinderen van 5 en 3. En hij is ruim 12 jaar ouder dan ik (en hij ziet er ouder uit dan dat hij is en ik juist jonger, waardoor vaak wordt gedacht dat hij mijn vader is).

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #105 Lovely83, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    Wij zijn een mixed koppel, ik NL hij Afrikaans. Hebben dan ook 2 mooie mixed kids, waarvan we de eerste kregen toen we 18 waren. Veel mensen hebben daar al gauw een oordeel over, maar dat maakt het alleen maar leuk om te vertellen dat we een prachtige koophuis hebben, man arts is en ik werk en studeer oftewel we hebben het super voor elkaar en na bijna 12 jaar nog steeds super gelukkig zijn . Heerlijk om dan monden van verbazing open te zien vallen.

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zitten wel 'ongewone' situaties tussen, leuk om te lezen.

Onze situatie: Ik 41, man 36, mama geworden op m'n 39-e...niet heel schokkend maar ook niet echt standaard.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zwanger op 18e kende elkaar 2 weken.
    19e verjaardag bevallen.
    Leeftijdverschil van 7 jaar
    Uhmm verder wel redelijk 'normaal' geloof ik :p

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @mamazeyad vind jou niet raar hoor! Jij bent net als mij een bewust trotse jonge moeder ;)

Zijn wij raar?... Uhm in mijn ogen niet.

12-1-12 getrouwd. Ml 27 ik 22
    12-12-12 onze prachtige dochter geboren.

Wonen in een pipilangkoushuis(kleurenexplosie):D

Heb tattoo's en piercings, hou van rockmuziek maar ben alles behalve ruig;)

Ml en ik zijn beiden einzelgängers, maar hebben wel weer een sociaal beroep. Hij arbeidstherapeut en ik klinisch verpleegkundige.

Het liefste gingen wij wonen in het bos, in een boederijtje met moestuin ver weg van de bewoonde wereld:p

9. soeza

soeza Niet meer actief

Tja, wat is ongewoon?

Waar wij altijd reacties op krijgen van andere: :D

-ik ben 5 jaar ouder dan mijn man

-we hebben binnen 3 jaar 3 kinderen gekregen
    (oudste was nog net geen 3 toen de jongste is geboren)

-ik heb een mannelijk beroep

@Blemma
    Grappig, vrienden van ons omschrijven ons huis ook altijd als villa kakelbont vanwege de kleurenexplosie in ons huis :p

@mamadeluxe
    9 kinderen?! Ik ben jaloers!! :p

@mamazeyad
    Niemand is raar! Mensen die vinden dat jij raar bent door 'iets' zijn zelf juist erg bekrompen in hun denkwijze! ;)

@Dina88
    Respect! Gewoon dwars door alle vooroordelen heen kiezen voor de liefde! :)

@Draagmoeder1976
    Super lief dat je draagmoeder gaat worden voor een homostel om zo hun wens in vervulling te laten gaan! :)

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om te lezen!

Vrees dat we nogal normaal zijn! Vriend was eerst de buurman en ben dus samen gaan wonen met de buurman.
    Nu, ruim 2 jaar later, zwanger van de 1e en net een huis gekocht.
    En ik al die mensen om me heen maar voor gek verklaren die snel gingen samen wonen enzo;)

11. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Wat een leuk topic! Heel leuk om te lezen.
    Maar ja.. Wat is de definitie van normaal he? Wat voor iemand heel normaal is kan voor andere raar of bijzonder zijn... Hier niet heel veel raars alhoewel wij na 3 weken relatie zijn gaan samenwonen (kenden elkaar al wel een paar maand). Dat vinden veel mensen ook raar en snel. Maar het gaat super en we zijn super gelukkig en nooit spijt gehad van de keus.
    Oh en nog iets wat veel mensen 'raar' vinden.. We hebben 4 honden. Die zijn eigenlijk van mij, maar nu dus van ons. Mensen vonden het nog raarder toen ik alleen was en 4 honden had haha. Nog geen kinderen trouwens, maar allebei wel een kinderwens..
    Haha zou bijna het 'raarst' van ons vergeten.. Ik heb slangen. Jaa wurgslangen, 6 stuks. Ben verhuisd van een stad (waar het al wat geaccepteerder was) naar een dorp, waar echt iedereen daar raar tegenaankijkt.. Voor mij is het allemaal gewoon normaal haha.

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik vind ons gewoon normaal, burgerlijk :p.

Mijn man is 1.86 en ik 1.58.
    Toen we gingen trouwen dacht iedereen dat ik zwanger was, want zo jong ga je tegenwoordig niet meer vrijwillig trouwen, 23 en 26.(Ik kan er soms nog boos om worden!)
    Hij is van een nette spijkerbroek met blouse. Ik van de skatekleding, corsetten, regenbooghaarkleur.
    Hij heeft een mooi figuur, niet te slank, ik ben een kleijn lolifantje :p

13. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Ik Nederlands, mijn man van buitenlandse afkomst en we wonen weer in een ander Europees land (voor allebei niet het moederland). Ik ben 22 en hij 26, we hebben 1 zoontje en 1 kindje onderweg. Ik, hoog-opgeleid, ben huismoeder en hij als analfabeet is de kostwinnaar hahaha. :D Verder ongewoon.. hij is lang en dun en ik klein en steviger.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou, als ik terugkijk was ik op mijn 18e gewoon een kind dat een kind kreeg... Daarna was ik wel snel kind af. De meeste 18 jarigen zijn nog lang niet volwassen, en dat hoeft ook eigenlijk niet. Ik denk echt wel dat wanneer de meesten wanneer ze 30, 40 zijn en terugkijken op hun leven, ze vonden dat ze met 18, achteraf gezien, toch nog niet zo volwassen waren zoals ze zichzelf op dat moment voelden.

En eerlijk gezegd, de meeste 18 jarigen die bij ons de school verlaten, zijn nog gewoon grote kinderen (en sommige mannen blijven dat altijd :p)

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier eigenlijk heel gewoon, allebei 29, allebei een gezond gewicht, gemiddelde lengte.
    Wel woonden we meteen na onze eerste ontmoeting samen en was ik na 6 weken zwanger (niet gepland) dus dat is niet echt standaard :)
    Verder niks schokkends, met 23 zwanger en getrouwd en nu 2 kindjes. Ik vind het wel prima ;)

16. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

Leuk topic!

Ons ongeboren kind is nu al oom of tante, van 2 nichtjes die respectievelijk 1 jaar hij of en 3 jaar ouder zijn dan hij of zij.
    Ook heeft hij een oudere broer en zus, en die zijn op hun beurt weer een paar jaar ouder dan zijn of haar moeder:). (ik dus).

17. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ach dan zijn wij heerlijk standaard hahaha.

Ik 28, hij 33.
    Zoontje van 19 maand.
    20 weken zwanger van een prachtige dochter.
    Koophuis met tuin en een golden retriever rondlopen (en een teckel en een amerikaanse stafford)
    En dan nog een stationwagon voor de deur...

Hahaha mis alleen nog mijn "witte hekje" voor het huis.

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

ik onder tatts en sport veel dus ben wat gespierder dan gemiddelde vrouw.
    man daar in tegen houd niet van tatts/sport heheheh... hoe houden we het vol;):D
    11 jaar leeftijdsverschil
    woonde op mijn 19de samen met hem. trouwde op 21

19. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ha wat een heerlijk topic:D

Hier eigenlijk niet zo ongewoon.
    Ik: 1:50m, hij: 1:90. Beide even oud ( op paar maandjes na)
    Ik gescheiden met dochter ging op blind date en ontmoette hem dus liefde op het eerste gezicht:D Binnen een week woonden we samen. Na een paar mk's hadden we de hoop een beetje opgegeven, toen ik op mij 41e toch nog onverwacht zwanger bleek. Inmiddels ruim 3 jaar verder en nog steeds heel gelukkig... saai he;)

20. knap

knap Niet meer actief

Je hebt je zelf verraden.

Hij heeft ook al een oudere broer of zus. Van uit hier denk ik dat je een jongetje krijgt.:)

Deel Deze Pagina