Hallo allemaal, Ik ben zwanger van mijn 4 de kindje maar soms lijkt het net alsof het de eerste is allemaal kwaaltjes waar ik bij de andere zwangerschappen nooit last van heb gehad. Sinds gisteren heb ik na het plassen last van dik slijm echt beetje zoals met eisprong. Meer meiden hier last van? Groetjes Marielle
Heb je toevallig een zwangerschapsapp of lees je weekupdates op internet? Want dit is een heel normaal symptoom; je afscheiding verandert tijdens een zwangerschap en dat is allemaal om het baby'tje in je buik te beschermen. Niks om je zorgen over te maken dus!
Hoi hoi ja ik lees overal waterige afscheiding en eigenlijk niet veel over slijmerige afscheiding maar het zal er idd bij horen
Ja, echt alles is normaal. Hier varieert de consistentie ook per dag, maar het is sowieso vele malen meer dan wanneer ik niet zwanger ben.
ik herken het wel! Het was mij ook al bij meerdere zwangerschappen opgevallen dat de afscheiding lijkt op eiwitslijm van eisprong. Heel normaal. Zo lang je afscheiding niet stinkt, of je jeuk hebt of pijn valt het onder normaal Ook kun je ineens heeel droog of juist ineens heeeeel veel verliezen. alsof je de hele dag nat bent haha. En zelfs tijdens de zwangerschap kan dit nog wisselen