ongezond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cristel1986, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vroeg me af of bepaalde dingen ongezond zijn als je zwanger wilt worden... ik weet roken en drinken.. maar dat weten de meeste.. zijn er nog meer dingen die je beter niet unt eten of doen als je zwanger wilt worden?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb toen ik zwanger wou worden gewoon alles gegeten , je weet nooit hoelang het duurd tot je zwanger bent.
    heb je dan een positieve test dan kan je er aan gaan denken.
    toen ik positief teste heb ik eerst de leverworst weggegooid want dat eet verder niemand hier in huis

3. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Ik was er ook heel veel mee bezig. Iemand zei tegen mij dat je voor je zwangerschap gewoon alles moet doen wat je normaal ook doet. Anders ben je er veel te veel mee bezig. En inderdaad roken en drinken weet iedereen.

succes
    liefs Jose

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Mag je geen leverworst eten als je zwanger bent?Jammer,vind ik erg lekker,hihi. :p

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Iets wat je absoluut niet moet doen als je zwanger wilt worden: lactacyd gebruiken (inwendig zoweizo niet)

Verstoort je zuurtegraad!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mag wel maar hooguit 1 broodje per dag
    liefst 1 broodje met leverworst per 2 dagen als je het echt wilt eten
    dat vertelde de gyneacoloog mij dus weet niet of het klopt

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je zwanger wil worden is te veel koffie (en zwarte thee) niet goed. Je kunt wel per dag 3 tot 4 kopjes koffie nemen of 1 tot 2 mokken, maar als je meer neemt, beïnvloedt dat je vruchtbaarheid negatief. Ik vind dit best lastig, maar ik probeer de koffie toch te beperken.

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben er zelf niet te veel mee bezig wel min of meer maar we hadden bij de andere 2 zwangerschappen geen enkel robleem dus ik hoop nu ook niet... maar een vriendin van mij is al zoo lang bezig. dus ik vroeg het me af

Deel Deze Pagina