krijg het niet gevonden...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo
    wie van jullie krijgt het hartje ook nog niet gevonden?
    en vanaf welke week wel?
    ( ik heb het over zo'n apparaatje waar je zelf het hartje kan luisteren )
    waar ligt het aan dat ik nog niks gevonden krijg?? moet ik me zorgen maken?
    vorige week wel echo gehad, maarja word er zeer onzeker van

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik weet wel dat je in het begin heel laag moet zoeken en een beetje aan de zijkant. Echt ter hoogte van je schaambot en dan vaak aan de zijkant richting je liezen.

Dat werkte bij mij tenminste de eerste paar keer.

Succes

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik heb echt vanalles geprobeerd, maar hoor niets!

4. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meid,
    Maak je niet druk dat ten eerste ;)
    Ik heb zelf ook een angelsound, het is een mooi ding maar je moet echt recht op het hartje zitten om het te kunnen horen dat kost flink zoeken!! Was er zelf toen ook dik half uur aan het zoeken en zorgen maken... heb de verloskundige er over gebeld en die zei me dat de baarmoeder pas met 12 weken boven je schaambot komt heb je dan de mogelijkheid om hem te horen...
    Jij bent nu 13 weken maar het kan heel goed dat jullie kindje nog onder het schaam bot ligt en dus nog niet kunt horen..
    Maak je niet druk en probeer het gewoon nog een paar keer echt net boven je schaam been en van de ene heup naar de andere en geen centimeter overslaan :D
    Succes!!
    Liefs, geraldine

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik doe elke dag even proberen! en lees dat er meiden bij zijn die het al wel kunnen horen met 12 weken, en dan ga je je toch zorgen maken! ik zal eens proberen om nog lager te gaan, margoed heb eigenlijk al vanalles geprobeerd! maar ik blijf volhouden! zal zo blij zijn als ik het kan horen dat zou een hele geruststelling zijn!

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    maar kan het mischien ook zo zijn dat je placenta aan de voorkant zit? of een dikke buikwand hebt? dat je het dardoor niet kunt horen? en kan het geen kwaad als je dat ding een paar keer per dag gebruikt?

7. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Ja dat zal ook zo kunnen zijn... Maar ik weet zel dat ik dat ding op het hards had staan en elke centimeter af ging... en nog iets gebruik je wel genoeg gel????
    Want dat heb ik ook wel is gehad en dan hoor je het ook niet!! je buik met echt glad zijn van de gel!!
    Liefs, Geraldine

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Een beetje schuin drukken hielp bij mij, en ik kon het ook pas vinden met 14 weken hoor.;)

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Wat ook nog wel wil helpen zijn andere koptelefoontjes. De hoofdtelefoon die erbij zit doet het een stuk slechter dan een koptelefoontje van een mp3-speler. En ik gebruikte altijd baby-olie, werkte ook heel goed. Verder plat op je rug liggen, en echt heel heel erg laag zoeken. Wat ook nog wel eens wil helpen als je gaat zoeken als je een vol(lere) blaas hebt.

Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar mijn inziens kan het geen kwaad om het een paar keer per dag te proberen.

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hey scheetjuh, mijn VK raadt af om het de eerste 16 weken te proberen omdat de kans dat je het niet kunt vinden nog vrij groot is en je gaat je dan druk maken. Ze luistert zelf ook niet eerder als 15/16 weken... Misschien toch geduld hebben en als je een goede echo hebt gehad, zou ik daar even op teren... Scheelt misschien wat zorgen voor jezelf.

11. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ik had ook zo'n ding gekocht. Vertelde het aan de vk omdat ik ook meerdere keren niets hoorde en dus erg onzeker was die dag toen ik dat ding gekocht had. Ze zei, je gaat dat ding terug brengen en je komt langs de praktijk en dan gaan we hier luisteren. En ja hoor. Hartje was er nog steeds. Ik heb dat ding lekker terug gebracht. Werd er alleen maar nog onzekerder door.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb er juist alleen positieve verhalen bij.
    Want ik heb deze zwangerschap al 3 keer veel bloedverlies gehad en dan word je toch echt heel onzeker. En heb ook zelf een angelsound. En luister regelmatig zodat ik toch zeker weet dat het met de kleine uk nog goed gaat.

Denk wel dat de een het hartje eerder via de angelsound hoort dan een ander. We hoorden hem hier al met 11 weken dus heel vroeg. Lijkt me hetzelfde met wanneer je de kleine voor het eerst voelt de een met 13 weken de ander pas met 20.

Ik denk dat je je met doen waar je jezelf goed bij voelt en als je goede echo's hebt gehad zou ik me geen zorgen maken en over een tijdje nogmaals proberen.

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    daarom wil ik ook niet zon ding, ik hoor het wel bij de vk. zou er alleen maar onzeker door worden..

14. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Wij kunnen het hartje heel gemakkelijk vinden en dus is de angelsound voor ons wel positief. We luisteren maar 2 keer per week, maar het is gewoon heel leuk en intiem om even te luisteren.

Wij vonden het hartje voor het eerst rond 13 weken zwangerschap.

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    13 weekjes is erg vroeg hoor dus maak je iig niet druk!!!probeer t over een paar dagen gwoon weer het beste kun je idd wel helemaal onderin zoeken succes en geniet ervan!!

16. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    bedankt voor jullie reacties! ik geloof dat ik het vandaag een beetje gehoord heb! heb wat meer gel op me buik gedaan, en dacht heel even wat te horen! morgen nogmaals proberen!
    ik denk als ik het straks eenmaal goed kan horen dat het dan echt super fijn is om af en toe eens te luisteren na het hartje!

17. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Ik heb zo'n ding bij mijn vorige zw.schap gebruikt.
    hartje voor eerst gehoord met een week of 10 al.

Ik kan je ook een tip geven: een ander hoofdtelefoon wil ook weleens helpen, bij sommige hoor je het geluid niet zo goed.
    En idd, beetje meer gel gebruiken.

Bij deze zw.schap gebruik ik het niet, hoor het wel bij de VK.
    Je gaat er toch best wel vaak naar luisteren, wat niet echt super goed is voor je kindje.

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik moest ook een andere koptelefoon gebruiken om het te kunnen horen. En vond het hartje pas met 16 weken.

De vlk hier raadde af om de angelsound te gebruiken. Juist om dit soort dingen te voorkomen. En ze zei ook dat het schadelijk kan zijn voor je kindje. Ik heb m niet meer gebruikt, maar hoor ook dat andere vlk iets anders zeggen.

19. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    ik heb hem met 12 weken gehoord en nu een week niet. Kan maar zo zijn dat ie weg gezwommen is. Maak me er nog niet druk om!! Komt vast wel weer! 't Is nog vroeg voor de angelsounds dus....

20. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Wij hebben ook een Angelsound
    met 14 weken konden we het pas echt vinden en na 5 seconde was ze weer weg, ze hebben met 13 weken nog zoveel ruimte dat ze snel wegzwemmen.
    en soms konden we het weer helemaal niet vinden
    ook na de 14 weken niet.

Maak je niet druk!

Het komt vanzelf wel, je kunt ook je apparaatje meenemen naar de vk als je weer moet en vragen of ze het even voor kan doen, het kan zomaar zijn dat je net verkeerd zit

groetjes

Deel Deze Pagina