Iva is ook een opleiding voor compacte en kleinschalige opleiding voor commercieel- en managementgerichte beroepen voor de automotive- en watersportbranche. Mobile home | iva driebergen
Daar moest ik ook meteen aan denken omdat ik verschilldende mensen ken die deze opleiding gedaan hebben. Iva is ook de spaanse BTW belasting, maar dat is wel een beetje ver van je bed. Vind de naam Iva niet lelijk, ook niet vergezocht, vind het meer de vrouwelijke vorm van Ivo. Vind Ylva ook mooi, of Ilva.
Dochter van mijn vriendin heet Iva. Ik moest er even aan wennen, veel mensen in mijn omgeving ook... Nu vind ik de naam goed bij het meisje passen. Overigens vind ik Ilva mooier, zachter. IVA is ook een uitkering, daar moet je het niet om laten! Het is geen Nederlandse naam hoor, dat las ik ergens in de reacties, het is een Russische naam.
Iva vind ik fantastisch mooi! Kort, krachtig, origineel maar niet raar, lieve afkorting Ief.. Kan zo nog wel even doorgaan denk ik Mayla weet ik nooit zo goed hoe ik dat moet uitspreken: Mee-la (Engels) of Mai-la? Maakt verder niet zoveel uit want ik vind beide uitspraken niet fantastisch. Mela of Maila / Mylah zou ook nog kunnen.
Iva! Wat een super leuke naam.. Nooit aan gedacht eerlijk gezegd maar ik vind het een aparte naam die ik nog nooit eerder heb gehoord. En toch weet je hoe je het schrijft, klinkt het niet heel buitenlands en voelt het niet als jemig die ouders wilden weer eens origineel zijn hoor (soms vind ik namen echt wat te ver gezocht) Hele leuke naam dus als je t mij vraagt Mayla mwah.. Heb niet zoveel met de ayla klank.. waar ik woon wordt dat al snel vrij boers uitgesproken.. Ik zou Mila dan leuker vinden, iets frissere naam Maar Iva vind ik echt een leuke naam!
Ik vind ze allebei wel leuk. Zou ze zelf niet nemen, maar ze zijn wel leuk. Ziva vind je dan misschien ook wel leuk
Ik heb er in ieder geval niet een gekke associatie bij. Maar zal je proberen te omschrijven wat voor kind ik zie bij jou gekozen namen. Mayla: Een mooi en iets mysterieus kind. In mijn gedachten heeft ze donker stijl haar, maar krullend rood haar kan ook. Niet iel, niet groot, maar gewoon mooi normaal met iets smalle polsen. Sociaal, maar niet 't type wat de hele dag mensen om haar heen wil hebben. Ik denk dat het 'mysterieuze' een beetje gebaseerd is op Maya... Iva: De ouders wilden haar niet veelvoorkomende namen geven als Liva, Liv, of Lina en verzonnen toen Iva. Iva is vrolijk, een typje wat havo gaat doen en in haar puberteit en netjes bij loopt met mascara en een keurige schooltas. Ze kan in mijn gedachten elk postuur hebben en vind als klein meisje de wipwap leuk. (Vraag me niet waarom ik deze associatie heb.) Waarschijnlijk heb je er niks aan, maar als ik bijvoorbeeld te horen zou krijgen dat ik Iva of Mayla vandaag op bezoek zou krijgen, dan zou ik er zo'n voorlopig beeld van hebben.
Iva staat hier ook de lijst met meisjes namen, mijn voorkeur gaat dus daar naar uit. Ik vind de klank van Mayla ook mooi, maar vind het persoonlijk wat minder voor een nederlands kindje.