Hallo dames, Mijn vraag is kan je zwanger worden als je na je eisprong dus klust. De calculator geeft bij mij dit aan. 14/10/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 29/10/07 Een beetje vruchtbaar 30/10/07 Vruchtbaar 31/10/07 Erg vruchtbaar 01/11/07 Eisprong 06/11/07 Innesteldag 15/11/07 Vanaf hier kun je testen De dag dat ik heb geklust is 03/11/07. Kan ik dan zwanger worden of zijn. Is het dan nog mogelijk? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Tessa...
Als je zeker weet dat je eisprong op die dag is geweest is de kans klein omdat je ei niet zo lang leeft. (max 24 uur volgens mij) Maar die calculator is een schatting. Ben je altijd regelmatig? Als er wel eens wat verschil in zit, kan het best zijn dat je op tijd geklust hebt. Dus wie weet.. Hoop het voor je
dankjewel voor je reactie agnes. Ik hoop het ook. Ik weet gewoon niet wanneer ik mijn eisprong heb dit keer. Normaal weet ik het elke maand door veel slijm maar deze maand heb ik dat dus niet gehad en daarom twijfel ik nu ook een beetje. Ik zie wel over paar daagjes en dan ga ik testen. dankje
Houd er wel rekening mee dat als je nu zwanger bent geraakt, je eisprong waarschijnlijk ook later is geweest waardoor je pas later kunt testen.
Ik dacht ook dat ik te laat geklust had, maar het was toen wel raak! Je ei kan dus verschillen! Helaas wel een MK geworden...