hoi meiden, ik heb hier even een vraagje, we zijn nu bezig met de eerste ronde ( wel al 4 maanden gestopt met de pil ) nu is mijn NOD volgende week maar heb ontzettende buikpijn en rugpijn. bijna hetzelfde als dat ik ongi ben. ook heb ik soms steekjes in mijn borsten maar dat is maar heel even. weten jullie misschien wat dit kan betekenen? zelf ben ik er best nuchter onder ik acht de kans erg klein dat het de eerste ronde al lukt maar vind het vreemd dat ik zo n last heb. liefs
Ik heb ook erge buikpijn.. vorige week, ik denk mijn ei (of ik hoop het!). En misschien gister een innesteling? Wie weet is er bij jou ook iets gaande?
Ik heb ongi pijn en pijn in mn onderrug wanneer mn ei komt. Dus misschien een verlaat ei? Het enige wat je kan doen is afwachten helaas.
eisprong lijkt me niet, want volgende week is mijn NOD. dan hoop ik maar dat het gelukt is! ik hou jullie op de hoogte. en nog bedankt voor het reageren!
hoi dreamer 83, ik heb alleen deze pijn nog nooit gehad. met de pil en zonder de pil niet dus vandaar dat ik me een beetje druk maak. het is ook best heftige pijn.