hoi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffie 23, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

ik ben vorige maand gestopt met de pil
    ik wist dus niet hoelang me cyclus was

nu blijkt het 34 dagen te zijn (vandaag ongi geworden hellaas)

dus weet ik weer iets meer van mezelf
    aan de ene dag ben ik blij dat ik ongi ben omdat de onzekerheid nu even weg is

maar aan de andere kant baal ik als een stekker

maarja op naar de volgende ronde we zijn nog maar net begonnen en geven het niet zomaar op he

hebben jullie ook dit meegemaakt lange cyclus bedoel ik

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meis

kom je aansluiten bij ons op de nodforum
    daar zitten we met zn allen gezellig elke ronde met onze (lange) cyclus en kan je lekker meekletsen over alles en niks ;)

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    34 dagen is echt niet lang meissie. Wees er maar blij mee, het kan heel anders. Succes met zwanger worden!

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik heb ook langere cyclussen achter de rug... 34 is netjes. Helemaal net na het stoppen van de pil.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik hoop dat mijn cyclus nu na mijn mk op zo'n 30 dagen blijft! Daarvoor duurde het een keer 3 maanden en nooit korter dan 6-7 weken... Er zijn hier dames die cycli hebben die niet onder de 40 of 50 dagen gaan. :confused:

28 is GEMIDDELD, er zijn evenveel mensen die daar dagen boven zitten als mensen die daar onder zitten. Staar je er dus niet blind op. ;)

Lieve groetjes!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Na het stoppen van de pil na 34 dagen ongesteld? Dat is netjes hoor. Ik moest maar liefst 126 dagen wachten op mijn eerste ongi na de pil! Gelukkig zit er nu wel meer regelmaat in mijn cyclussen.

7. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Toen ik stopte met de pil ben ik 5 maanden niet ongesteld geweest en na de bevalling ook ruim 7 maanden niet. Toen ik stopte met de pil had ik een cyclus van 6 weken.

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Na het stoppen met de prikpil heeft het een jaar geduurt bij mij voordat ik weer een regelmatige cyclus had. In het jaar daarvoor duurde het de ene keer netjes een maand en daarna opeens weer drie maanden voordat ik ongesteld werd.
    Nu zit ik op een regelmatige cyclus van 26-28 dagen met 7 ongi dagen, waar ik ook nog niet vrolijk van wordt maar waardoor ik wel veel kansen krijg in een jaar om zwanger te worden.

Als je nu meteen een cyclus houdt van rond de 34 dagen dan is dat dus helemaal niet zo verkeerd ;)

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ok

bedankt voor jullie reactie het is natuurlijk even afwachten of het netjes zo blijft of niet
    maar ga der gewoon even vanuit kwa testen op deze dagen

nou echt bedankt en tot spreeks

mvg patricia

10. mona23

mona23 Niet meer actief

het wil niet zeggen dat het nu 34 dagen duurde dat het volgende maand ook weer zo is. Je kan eerder of later ongi worden.

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja dat weet ik

we zullen wel zien he

12. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Toen ik gestopt ben met de pil ben ik helmaal niet meer ongi geworden bij mij was het direct raak.
    Heb nu sinds 26 mei de spiraal eruit en nog niet echt ongi geweest (wel donker bloed gehad eventjes maar dat was het)
    Dus zit met spanning te wachten op me ongi of hopen dat ik mss eind van de maand positief test ;)

Deel Deze Pagina