vorige week heb ik misschien mijn ei gehad. Weet het niet zeker, tis mijn 1e ronde na het stoppen met de pil. Ik had vorige week woensdag (de 18e) enorme rugpijn, kon bijna niet gaan of staan. Ook buikpijn en steken in mijn zij. De volgende dag was het over. Nu is gister de buikpijn weer begonnen, maar anders nu. Alsof ik zware buikspieroefeningen heb gedaan zeg maar. Geen spierpijn maar een zwaar drukkend gevoel. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Mijn banner klopt niet helemaal hoor, heb maar een cyclus ingevuld.. weet het niet na de pil. Ben uitgegaan van 30 geloof ik, maar als ik mijn ei zou hebben gehad, dan heb ik een cyclus vn 26 dagen. Alvast bedankt voor het antwoorden!
hey meis ik dnek dat je lichaam aan het ontpillen is die doet rare dingen de eerste tijd na het stoppen van de pil ik dnek dat je gewoon even een paar cycli's moet afwachten tot je lichaam het weer goed heeft opgepakt suc-6 ermee
Ik ben niet aan het ontpillen.... maar even vraagje.. Voelt de 'buikpijn' bij een innesteling beetje hetzelfde als bij een ovulatie?!?
Maar ik heb tot vorige week nergens last van gehad... dan zou het nu toch ontpillen kunnen zijn? Shit zooi hahaha. Drukkend gevoel is nu minder, rugpijn komt weer terug.. Vanochtend ook steken in mijn liezen gehad..
Ik ben zelf in februari dit jaar niet meer aan de pil gegaan zodat mijn lichaam eerst alles zelf goed kan regelen voordat we aan de gang gaan. De eerste maand zonder pil voelde ik me niet anders dan anders. De tweede maand voelde ik 2 dagen voor mijn ei een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik. Dit hield zich een beetje aan tot ik weer ongesteld werd. Inmiddels ben ik nu bijna een half jaar van die pil af en voel ik nog wel wat zeurende dingen in mijn buik zoals vandaag maar dit is 2 dagen na mijn ei ook weer verdwenen. Ik weet niet hoe een innesteling zou kunnen aanvoelen omdat ik helaas nog niet serieus aan het klussen ben. Leuk he stoppen met de pil