Hallo Dames, Ik heb kort geleden ook al een bericht geplaatst, ik zal even kort uitleggen hoe of wat: 13 sep was ik ongesteld geworden, ik voelde kort geleden mijn eissprong ( heel bijzonder gevoel) Sinds vandaag heb ik ontzettende gevoelige/net niet op pijnlijk Borsten. Ik zie dat mijn buik een beetje dikker is dan normaal, en ik zit niet helemaal in mijn velletje, ik heb buitengewoon veel trek/honger. Ik eet nooit zoetigheid ( ook niet in me ongesteldheid) maar nu veel trek daarin. Ik laat ook veel scheetjes. en ik moet redelijk veel poepen. Mijn tepels zijn op dit moment iets donker dan normaal geworden. Wat denken jullie? X
Klinkt als Zwanger! Dat had ik namelijk ook! Maar je moet toch maar even een testje tegenaan gooien ...... Succes!
Ja je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden! Hoe gek dat ook klinkt. Ik had ook elke maand weer kwaaltjes... Gewoon afwachten is het enigste wat je nu kunt (hoe moeilijk het ook is)
het kan inderdaad dat je lichaam zich voor de gek houdt. Ik had elke maand zwangerschapsklachten maar werd helaas steeds ongesteld. Toen ik zwanger bleek merkte ik de eerste 6 weken niks. Nog even afwachten dus tot je kunt testen.
ik hoop dat je je bij de juni moeders mag voegen ik had hetzelfde gevoel constant scheetjes laten alleen mijn borsten daar heb ik niet zo erg veel last van nog niet in ieder geval succes
He pinkgirl Ik hoop het voor je! Ik denk dat het deze maand ook echt raak is want heb dus ook enorm last van scheetjes, heb het idee dat mijn tepels donkerder worden en ben emotioneel een ramp en erg opvliegend! Wie weet kunnen we straks samen naar de juni moeders! Maar aan de andere kant ik heb al vaker gedacht dat het raak was dus tja........