rare buikpijn week 5

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door babyjune, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyjune

babyjune Lid

30 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 babyjune, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zondag ben ik er achter gekomen dat ik na een jaar oefenen zwanger ben:)
    Heb het voor mezelf uitgerekend en ben 5 weken zwanger.
    Nu heb ik de hele tijd wat last van mijn buik. ja duhhh.. zou je misschien zeggen maar het voelt een een beetje als of je ongesteld moet worden en een beetje buikpijn..is dit goed??? en oja het is volgens mij geen bandenpijn want dan voel je toch meer steken?

2. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel

heey heey

ik ben bijna 6weken zwanger

en ook last van buikpijn,

en klopt is net het gevoel dat je ongesteld moet worden

ik maakte me ook zorgen,

maar zo lang je geen bloed verliest is er niks aan de hand

en kan best dat het bandenpijn is

3. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb het ook, heb zelfs de verloskundige gebeld ervoor, ze zei dat het een goed teken was die buikpijn zolang er geen bloedverlies is. Ze zei dat de baarmoeder aan het groeien is en een plekje aan het vinden ofzoiets....iig. het is positief:D

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    meiden ik kan jullie gerust stellen ik heb het gehad tot week 10 ongeveer. Samen met erge misselijkheid. Toen voelde ik me kiplekker 4 weken en nu heb ik onzettend veel last van bandenpijn haha.
    En toch alweer bijna 20 weken zwanger.
    Maar je niet te druk en geniet lekker van je zwangerschap het gaat echt snel ook al zou je dat niet zeggen tot de 12 weken haha.

Gefelicteerd allemaal!!!

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had dat ook hoor, bij alle drie mijn zwangerschappen!
    Die zijn wel misgegaan, maar volgens de artsen was het idd het groeien van de baarmoeder!

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Die pijn is heel normaal meiden!
    Het betekent dat je baarmoeder al aan het groeien is en zich aan het 'zetten' is.
    Hoort er allemaal bij.

Proficiat allemaal en probeer te genieten... Ik weet nog zo goed dat ik de test deed en nu ben ik al 24 weken....:)

7. Anne77

Anne77 Lid

31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb afgelopen zaterdag ontdekt dat ik zwanger ben:). Op dit moment (week 5) heb ik ook al 2 dagen een beetje kramperig gevoel in mijn buik. Ben blij om te lezen dat het niets ernstigs hoeft te zijn.
    Verder heb ik ook nog wel wat bruin bloedverlies. Hoop dat dat ook onschuldig is, want heb al 1 miskraam gehad en kijk er tegen op om dat nog eens door te maken! :(

8. babyjune

babyjune Lid

30 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks allemaal voor jullie reactie..
    ben blij dat het iets goeds is..
    word nu ook alweer iets minder..af en toe heb ik er last van..
    ach zal er allemaal wel bij horen

9. Ik had ook veel ongi pijnen/krampen, en bandenpijn (steken bij mijn liezen) van het groeien!
    Als ik dan ook nog veel afscheiding verloor, dacht ik dat ik het ging verliezen.. maar nooit bloed verloren, en de kleine zit er nog steeds in :);) Maar ben desondanks wel bang geweest natuurlijk. Af en toe in de latere weken had ik ook nog ineens zo'n kramp. Inmiddels de harde buiken, dus je hebt altijd wat qua pijnen

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik had er in het begin ook erg veel last van. De ene dag wat meer dan de andere. Toen ik eenmaal wat gewend was en mijn lichaam ook werd het minder. Nu ik wat verder bent merk ik vooral als ik een druk dagje heb gehad, last krijgt van me banden. Ook heb ik de afgelopen 2 weken een groeispurt met me buik gehad. Dit voelde ik ook wel de afgelopen 2 weken. Niks om je zorgenover te maken:D.

11. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu ook in de vijfde week en heb ook soms last van wat lichte krampjes. Lijkt er inderdaad net op alsof je ongesteld moet worden. Maar schijnt heel normaal te zijn, zolang je geen bloedverlies hebt. En dat is gelukkig niet het geval!

12. susy26

susy26 Niet meer actief

hOI MEIDEN, Ben er sinds woensdag achtergekomen dat ik zwanger ben,na 3 tests (Geloof het nog niet) haha laatste was een digitale , en gaf aan 3+ ,dus ongeveer 5 weken. En heb ook last van die buikpijn,vanmorgen ook weer,pff dacht al is dat wel goed? maar nu lees ik dat hier, en niet drukmaken dus! haha...is een goed teken! toch wel handig ,deze site!

meiden , geniet van jullie zwangherschap!!!

liefs suzanne

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Met 5 weken had ik ook hele erge krampen.

Soms zo erg dat ik alleen nog maar kon liggen. Na 30 minuten was het vaak weer over.

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hoi dames!ik ben nog niet zwanger!ga woensdag testen.maar heb al sinds vleden week een raar gevoel in me buik!steekjes,borellen,ongi pijn.en wanneer het borellen erger is word ik kots misselijk.ben benieuwd.zou een wonder zijn want zou woensdag moeten beginnen met prikken voor icsi!ik laat het weten!kus

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook buikpijn en vreselijk misselijk!!! Het gevoel of er een baksteen op me buik/maag ligt!
    Maar volgens de VK die iik gisteren heb gebeld voor een afspraak is het idd normaal..
    Mijn moeder zei ook al; ik hoop niet dat je op je moeder lijkt met zwangerschappen want dan ben je 9 maanden lang misselijk.. Nou BEDANKT ma voor je pep talk :p

Deel Deze Pagina