ongi en temp blijft hoger

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Miranda, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hallo meiden

Mijn temp is normaal 36,9 na mijn eisprong werd dit 37,2 nu heb ik zondag helder rood bloed gehad toen ik naar de wc ging maar verder van de dag geen rood bloed meer. alleen beetje bruine afscheiding bij afvegen. Vanmorgen toch nog een temp controle gedaan maar deze bleef 37,2 (Ook geen bloed toen ik naar wc ging.) Voor de zekerheid een test gedaan maar deze was negatief.

Heeft iemand dit ook wel een meegemaakt? Werd je later toch ongesteld of was je toen toch zwanger? vorige cyclus zakte mijn temp namelijk weer toen ik tekenen van ongi had.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

Mijn temperatuur daalde vorige keer tijdens de ongi.... (zie kaartje)
    ook niet van te voren...

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het is voor mij pas de eerste ronde na het stoppen van de pil maar ook hier heb ik nog een hoge temp terwijl ik gister middag al ongi ben geworden. Over zwanger twijfel ik niet eigenlijk, heb meer kram em meer roodverlies dan dat ik met de pil had ;).

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Heb je nog helemaal geen dip gehad? Soms gaat ie namelijk weer even omhoog in week 1. Kan zijn dat ie alsnog gaat dalen. Als dat niet zo is en je vertrouwt het niet kan je eventueel een testje doen.

Deel Deze Pagina