wil iemand even kijken naar mijn temp kaartje? Mijn ei heb ik gehad zie ik( heb m ook gevoeld) Wat is dan nu mijn nod? had eerst een cycli van 29 toen 1 van 31..
Aan de linker kant heb je een rijtje staan van boven naar beneden In dit rijtje staat SHARING, deze moet je aanklikken. Dan verschijnt er weer een rijtje en daar staat HOMEPAGE SETUP tussen. Ook deze klik je aan. Ergens bovenaan komt nu: YOUR CHARTING HOME PAGE WEBADRESS te staan. De link die daaronder verschijnt die kopieer je en plak je in een berichtje..als het goed is kunnen we hem dan lezen..
Wel raar, want het zou zo wel moeten werken...??!! Ik zie net dat er bij jou ook iets anders staat dan bij mij.. Dus ik denk dat je dan toch iets niet helemaal goed doet.. En als je iets verder naar onderen scrollt en op save satting drukt en dan de link kopieert?
dat zag ik ook al hmz ik heb gedaan wat jij zei.. dan komt er een link te staan jah die staat bovenaan de pagina
Jij hebt er staan je persoonlijke code voor je chart, en dan ovulation chart erachter ik heb dat net zelf integypt maar dat doet het ok nie
Je moet niet de link uit de zoekbalk kopieeren. De uitleg van mbroen klopt helemaal. Volg die stappen en dan moet het kloppen. 1. SHARING 2. HOMEPAGE SETUP 3. YOUR CHARTING HOME PAGE WEBADRESS
Nogmaals: Jezelf eerst inloggen, dan naar Sharing (zie rood pijltje)Homepage setup (zie zwart pijltje) en dan die link bij YOUR CHARTING HOME PAGE WEBADRESS (zie groen pijltje) Jij hebt daar wel een andere link staan want dit is mijn kaartje Die link verwijst je naar jouw kaartje Bekijk bijlage 23926