ongi en tempstijging

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Zonnebeertje, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    heel raar, ben de 31e ongi geworden, 6 dagen te vroeg. Nu is alleen mijn temp omhoog gegaan ipv naar beneden, de 31e 36,8, 1 jan. 36,9, en vandaag 37,0.
    Kan iemand dit verklaren? innesteling misschien? heb vanmoregen negatief getest (eigenlijk dus 4 dagen voor nod)
    Ben ook al vanaf vorige week donderdag misselijk

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het komt ook voor dat je temp pas zakt tijdens of na je menstruatie.

3. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ok, dan wachten we rustig af.... nou ja rustig ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    heb je wel een normale hoeveelheid ongi, of is het ook minder?

5. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ja, het is wel normaal, misschien zelfs meer. maar verder niet echt erge krampen of zo

6. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
  7. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
  8. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    eigenlijk horen ze dus aan elkaar de 2 kaartjes, maar ff is een nieuw kaartje begonnen door mijn ongi

9. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Dat is wel heel apart zeg. Je zou toch denken dat je ongi echt veel te vroeg is inderdaad. Misschien was het eitje wel bevrucht, maar is de innesteling mis gegaan en ben je eerder ongi geworden. Missed obortion ofzo noemen ze dat toch? En anders zou je wel heel veel innestelingsbloed verliezen, maar dat je temp nog omhoog gaat is wel heel apart dan weer. Hm, gek hoor. Nog maar even afwachten wat er gebeurt verder. Ik ben benieuwd.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Een missed abortion is heel wat anders; dat is dat een zwangerschap is afgebroken, maar dat je het vruchtje niet veliest. Ze komen er dan pas bij een echo achter.

Als je normaal tot zwaarder dan normaal ongesteld bent, zal het ook wel geen innestellingsbloeding zijn. Even naar de huisarts als je het niet vertrouwt? Je luteale fase is zo wel erg kort!

11. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    temp was vanmorgen 36,6. Is dus weer op de weg naar beneden. Maar inderdaad de luteale fase is erg kort, ben beniewd deze ronde.

12. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    na 3-1 is mijn temp weer hoog, 36,8/36,9 snapm er niks van. Mijn normale temp na mijn ongi is tuusen de 36,3 en 36,6. Vreemd hoor, durf alleen niet weer een test te doen, heb woensdag een test gedaan en die was negatief. Vandaag had ik eigenlijk mijn nod moeten hebben. Kan het zijn dat deze hele cyclus mijn temp hoger is?

13. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Het zou een innestelingsdip in je temperatuur kunnen zijn. Dat had ik ook in de ronde toen ik destijds zwanger van Emma was, dus wellicht ben je wel zwanger. Ik zou toch nog eens een testje wagen. als vandaag NOD is dan was woensdag veel te vroeg voor een test en zou het kunnen kloppen dat die negatief was. Gewoon nog eens testen dan weet je het zeker (of niet natuurlijk) en anders zou ik HA eens bellen.

14. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Maxje, hoe is het nu. Weet je al wat meer?

15. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik heb zondag nog een test gedaan, en negatief :(
    maar mijn temp blijft hoog, steeds 36,7/36,8
    Ik geef nog wel borstvoeding, weet niet of dat die rare temp kan veroorzaken?
    Ik zal nog een paar dagen wachten om te kijken of ik een eisprong krijg, komt die niet dan zal ik nog eens testen!

16. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Tja, misschien komt het inderddad van de borstvoeding. Ik weet eigenlijk niet hoe het dan gaat, maar zou het ook kunnen zijn dat de BV zorgt dat je (bijna) niet ongi wordt? BV heeft toch wel invloed op je vruchtbaarheid, dus wellicht zal het allemaal wat anders lopen dan normaal.

Ik roep ook maar iets hoor, ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik denk dat het wel invloed heeft. Hoe lang geef je al bv dan?

17. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik heb zondag nog een test gedaan, en negatief :(
    maar mijn temp blijft hoog, steeds 36,7/36,8
    Ik geef nog wel borstvoeding, weet niet of dat die rare temp kan veroorzaken?
    Ik zal nog een paar dagen wachten om te kijken of ik een eisprong krijg, komt die niet dan zal ik nog eens testen!

18. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Tja, misschien komt het inderddad van de borstvoeding. Ik weet eigenlijk niet hoe het dan gaat, maar zou het ook kunnen zijn dat de BV zorgt dat je (bijna) niet ongi wordt? BV heeft toch wel invloed op je vruchtbaarheid, dus wellicht zal het allemaal wat anders lopen dan normaal.

Ik roep ook maar iets hoor, ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik denk dat het wel invloed heeft. Hoe lang geef je al bv dan?

19. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik geef al 9mnd bv, was 5 mnd na de bevalling weer ongi.
    Ik geef nu nog maar 1 keer per dag.

20. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Tja, dan zou het toch al weer aardig regelmatig en normaal moeten zijn nu. Hm, vreemd hoor, lastig.

Share This Page