ff verhaal kort : 26 en 27 febr. sex gehad. 27 febr. had ik de avond een ovu test waarvan voor eerst een bijna posi streep was dus eisprong was in aantocht. De zondag idd mijn eisprong gevoeld aan herkent aan de slijm. Ik zou normaal dit weekend (als ik van laatste 2 cyclussen uitga) ongi worden. Nu ben ik afgelopen zondag al ongi geworden (wel tot nu toe niet extreem veel tegenover normaal maar ben het nog steeds) ook ben ik grieperig geworden die dag koud/warm. Met de dag word ik misselijker en vertrouwde het niet zo. Heb vandaag de 2 voor 5 euro kruidvat testen gehaald en wat zie ik tot mijn verbazing een 2e heel licht roze streepje (op foto zie je nog niks denk ik maar in het echt wel! goed) Duurde wel zo'n 5 min. voordat ik het zag. Zou ik ondanks de ongi toch zwanger kunnen zijn of wat moet ik deze test zien nu? Ik ga zowiezo voor zekerheid over paar daagjes nog eens testen. Deze testen staan toch bekend als heel goede testen toch? Bij joshuah had ik ook ermee posi getest maar toen was ik wel 5 weken zoiets.
hoi meid het kunnen 2 dingen zijn ( iig geen vals positieve test, want dat hebben die nog nooit gegeven en nog nooit gelezen) * of een vmk waarvan er nog wat HCG in je urine zit * of je bent zwanger en je ongi was geen ongi, maar een innestelingsbloeding of een zogenaamde '' pseudo menstruatie'' ( je lichaam denkt dan dat je ongesteld moet worden, terwijl je zwanger bent, je hebt dit tijdens je zwangerschap vaak op dagen wanneer je ongi had moeten worden) ik zou over 2/3 daagjes nog eens testen, want hcg verdubbelt iedere 2/3 dagen, wordt hij donkerder dan van harte gefeliciteerd heb je geen duidelijkheid? dan even HCG laten prikken in het ziekenhuis ( bloedprikformulier bij de HA vragen) ik duim voor je meid liefs daantje
Daantje: ja ik was dit ook al aan denken vreemde is alleen dat ik met de dag misselijker word en innesteling is denk ik (gevoel zegt dit weet natuurlijk niet of dit waar is kan niemand zeggen) afgelopen zondag geweest alleen moet officieel dit weekend ongi worden. Ikzelf vermoed dat ik een late eisprong had en korte LF want normaal heb ik altijd cyclus van 28 dagen gehad (jarenlang ook zonder pil) laatste 2 waren 33 dagen denk dat lichaam beetje in de war is. Ik wacht zeker paar daagjes af. Dankje voor info
ik heb eigenlijk ook altijd regelmatige cycles, maar afgelopen keer was hij in plaats van 30 ineens 35. ook gewoon geworden, niet superveel maar wel gewoon menstrautie denk ik... ook allerlei verschijnselen mja lijken allemaal zo op elkaar. toch maar weer testen? of na de huisarts?
hallo veroniQue86 ik vind het ook allemala verwarrend, gisteren ochtend ook een test gedaan van kv 2 voor 5 en na ong 10 min een licht rose streepje , terwijl ik al wel 2 dagen ongi was wel heel licht .. alleen gisteren avond zoals gewoonlijk heel erge mensruatie krampen en gewoon goed ongesteld zoals normaal.. :S ik ben het spoor ook helemaal bijster sommige zeggen als je onegsteld ebnt kun je niet zwanger zijn , ik heb 2 vriendinnen die kwamen er pas achter na 4 a 5 maanden dat ze zwanger waren ivm dat ze op het begin gewoon ongesteld waren.. dus ik ga morgen vroeg nog een test doen en ik hoop dat di enog steed spositief is ben zoo bang.. ondaks iedereen zegt dat d etesten super zijn.. ga jij nog een x testen of? liefs
Hoi Muffin, Ikzelf denk dat ik een vmk heb gehad, bleef dag erna nega testen en gisterochtend ook. Alleen ik heb steeds steken in mijn linkerlies die erger word en sinds vandaag ook in mijn borsten echt raar heb ik normaal nooit last van! Ik denk dat ik zondag nog 1 keer test en dan weet ik het echt zeker. Ik heb opgezocht en kwam er weleens tegen die eerste keer licht posi testten daarna niet meer en week later wel en bleken echt zwanger te zijn alleen tja het bloed vond ik echt zo vreemd Ga jij nog keer testen? of heb je dat al gedaan?
hoi veronique, ik kan me moeilijk in bedwang houden maar ik ga nog 1 x testen nadat me ongi voorbij is .. en als hij dan nog steeds negatief is dan jammer,balen. dan maar to the next round.. ik heb ook al een paar x gelezen dat het een vmk kan zijn :S ik vind het allemaal gewon vreemd nog ivm 1e ervaringen etc... maar heb ook al 1 iemand gevonden die positief teste toen ongi werd en nega teste en daarna weer positief :S dus msichien beetje hoop, ik w8 het gewoon af na de ongi.. en desnoods bel ik de dokter op om te vragen wat hij er van denkt I will let you know..
@Veronique.. als de steken in je lies aanblijven en erger worden moet je wel even contact opnemen met de vk of gyn... bij een bloeding en pijn zou het een bbz kunnen zijn.. als heb ik wel begrepen dat je dan ook positief moet testen juist.. maar goed.. een evt bbz kun je maar beter uitsluiten.. beter voor niets bellen dan 1 x te weinig... ik had trouwens in dec op de 22e lichte posi test.. op de 26e begon ik te vloeien.. op 1 januari was ie nog steeds licht positief.. daarna niet meer.. een vmk dus ik heb daarna wel de hele maand steekjes gehad in mijn liezen, maar dit was niet heel erg... succes.. hoop dat t een positieve wending krijgt...knuf