Hoi hoi! Ik zit mee te lezen bij het pendel topic maar vraag me af bij wie de pendel echt is uitgekomen.
Met de zoekfunctioe kom je echt heeeeeeel veel antwoorden tegen van meiden die de zelfde vraag hebben gesteld. Bij mij kwamen ze allemaal niet uit. Liefs wolly
Bij mij zijn drie pendels gedaan en 1 ervan heeft tot nu toe nog steeds kans om uit te komen. Iemand heeft voor mij gependeld dat ik in februari 2009 zou bevallen. Ze heeft toen geen geslacht voorspeld. En ik ben nu op 16-2-2009 uitgerekend van een tweeling. Ben heel benieuwd.
bij mij mijn eigen niet die van iemand anders weet ik nog niet moet ik eerst nog maandje wachten. hihi
Ik ben echt benieuwd, heb het ook gedaan en hoop dat ik er dan aan denk het briefje te zoeken en kijken of het uitkomt! Maar of ik het goed heb gedaan? Das nog maar de vraag!
Ik heb nu al drie verschillende uitkomsten! Daarom vraag ik me af of er echt voor iemand anders gependeld kan worden. Ik denk dat het het beste lukt als je het bij jezelf doet. Dan werk je met je eigen energie.
ik heb mijzelf gependeld en zuurtje heeft het zelfde gependeld allebei zeggen nu zwanger van een jongen, ik ben erg benieuwd! ik ben nog door iemand anders gependeld die zegt weer wat anders.
hey meiden ik heb zelf ook gependeld en deze zei dat ik 1 week zwanger was van een jongetje en in juni 2009 zou bevallen zuurtje heeft ook voor mij gependeld en zegt dat ik zwanger ben van een tweeling (jongens) en dat ik in juni 2009 zou bevallen. dus ben benieuwd wacht het maar rustig af