iemand een idee hoe je het minder vies maakt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Wij zijn 23 oktober naar een acupuncturist geweest. Nu is dat allemaal best duur dus hebben we de werkelijke acupucntuur behandeling even verplaatst naar de volgende ronde. Dan kunnen we mooi 5 weken in het oude jaar en 5 weken in het nieuwe jaar het op deze manier proberen. Dat krijgen we dan vergoed en terug van de verzekering. ALs we nu zouden starten dan zou er weer een maand tussen zitten.

Maar nu zijn we wel met het drinken van de kruidenthee begonnen.Dit is een onderdeel van de behandeling.

Ik heb hier wat gelezen, maar kwam nergens de tip tegen om de smaak van deze kruidenthee wat te verbeteren...
    Het is echt zo bah vies...

Iemand een idee?
    ( naast honing want dat lus ik niet)

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik denk niet dat dit thuis hoort bij zwager worden

maar je zou eens siroop kunnen proberen

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Waar hoort eht dan wel thuis?

Gewoon een smaakje toevoegen bedoel je?
    Zou dat mogen?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    (Denk in de lounge ;))

Als je het lust: anijs

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Maar in de lounge mag ik weer niets schrijven wat met zwanger worden te maken heeft en dit heeft daar wel mee te maken toch?

Anijs is een goed idee, die ga ik eens proberen...

6. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Volgens mij is het een kwestie van wennen.
    Een paar keer doorzetten en dan gaat het vanzelf beter.

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoop dat het je thee een beetje drinkbaar maakt ;)

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik wist heel nie dat acepuntuur met zwanger worden temaken heeft

kan je er geen suiker bij doen ja ik weet het niet gebruik het namelijk niet

9. Niet meer actief

honing

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat lust TS niet! ;)

11. Niet meer actief

maar jij misschien wel,...misschien kun je het ook nog vermengen met een beetje gewone thee,...of een heeeeel klein beetje stroop erin doen,...ranja en suiker waren ook gode ideen...mag ik vragen wat voor smaak jouw thee heeft?

12. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Tja, wat voor smaak heeft het. Die man geeft ons gewoon zakjes met allerlei poedertjes, korreltjes, boomschorsjes en weet ik veel wat en data moeten we the van trekken. water op inhoud van de zakjes, 30 min. koken en dan afgieten en nog eens watewr erbij en 30 min koken. De sap is de thee zeg maar en kwa smaak is het dus heel moeilijk om te zeggen waar het op lijkt..
    Het is gewoon enorm bitter...

@willow dat klopt wel, we moeten 2x perdag een kop thee nemen, die van de middag is lang zo erg niet, omdat je er aan went, maar die van de ochtend das erg, net of je smaakpappillen nog slapen ;)

We gaan een beetje gewone thee erbij doen. Kijken of datw erkt.. Suiker en anijs is ook wel ok, maar dat zijn van de dik makers...

@mvjason
    Wij zijn naar de acupuncturist geweest omdat we op internet hadden gelezen dat eht wetenschappelijk bewezen is dat het in ieder geval helpt om bij een ivf behandeling wat rust in de onderbuik te geven.
    Wij hebben zoiets van baad het neit dan schaadt het ook niet ( nou ja hoog uit de smaakpapillen ;) )

13. Niet meer actief

een beetje gewonde thee kan,een theelepetje poedersuiker is misschien ook nog wel een idee,anders een zotje maar das ook gelijk weer zo chemisch

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ow dat wist ik heel niet sorry had me nog niet zo erg verdiepd in ivf enzo

suc6 ermee en indd baad het niet schaad het niet

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik wist niet dat kruidenthee goed is om zwanger te raken, ik drink het heel vaak maar ben nog niet zwanger, tenminste voor zo ver ik nu weet.

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Het is geen gewone kruidenthee, zoals ik al schreef krijgen we een zakje met allerlei kruiden, korrels, poeders en boomschorsjes ed daar doe je waterbij en dat laat je 30 min koken. DAt schenk je af en dan nog een keer water en 30 min koken. DAt ook af schenken en dan he je voor 2 keer een thee.
    De kruiden kun je alleen bij een acupuncturist halen.

Het is echt geen gewone kruiden thee

17. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Misschien accupuncturist bellen om een tip?

Deel Deze Pagina