hoi ik heb de testen van clear bleu gebruikt de digitale makkelijk om af te lezen werkt niet met streepjes maar met smiley's ik vond ze heel fijn wel prijzig maar op den duur weet je ongeveer vanaf wanneer je kunt gaan testen en kan het dus bij de eerste of tweede raak zijn succes
Ook ik heb de digitale van ClearBlue gebruikt. Ik ben hier erg enthousiast over. Je krijgt een smiley te zien als je een vruchtbare dag hebt en een circel als je geen "goede"dag hebt. Heel duidelijk en je hoeft zelf geen streepjes te interpeteren.
Ik heb vorige maand van de site gebruikt.. deze maand ben ik daar ook mee begonnen maar toen waren ze op en wist niet zeker of ik al een ovu had gehad. Heb toen ook de digitale van CB gekocht. idd een stuk duurder maar wel makkelijk af te lezen. Streepjes zijn moeilijk af te lezen..is hij nou wel donker genoeg of niet... Maar ze zijn ook prima hoor...vooral samen met tempen.. Britt
Ik heb eerder die van CB wel eens gebruikt en die vond ik erg fijn. Deze ronde van deze site gebruikt (midstream), maar moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet plezierig vind in gebruik. Zal waarsch voor grootste deel liggen aan feit dat ik nog geen resultaat gezien heb! Gebruik ze nu al 10 dagen (wilde m'n ei niet missen), maar nog geen positieve test gezien Volgende maand start ik lekker (indien nodig ..hoop het niet )met de Persona /tempen en gebruik ze er wel bij dan. Mirre
ook ik gebruik clear bleu digitaal, als ik hier de verhalen wel eens lees dat dames zich nou afvragen of het nu wel of geen streepje is, dan is zo'n smiley toch wel erg duidelijk. je moet er wel wat voor betalen maar je hebt in een oogopslag een duidelijk antwoord ( toen ik begon hadden ze in de winkel ook geen andere dus moest ik deze wel nemen maar ik heb ze nu maar weer gehaald omdat ze zo fijn in gebruik zijn)
@Toontje juist! Een beetje duidelijkheid is wel fijn ,.,we hebben allemaal al onzekerheid genoeg met het proberen zwanger te worden
Hallo allemaal ik heb een vraagje, Vogens de berekeningen zou mijn eisprong afgelopen zondag plaatsvinden. Omdat we 5 maanden reeds bezig zijn met zwanger worden heb ik toch midstream ovulatietesten gekocht via de webwinkel. Gister twijfelde ik wel of niet testen want mn eisprong zou eigenlijk als hebben plaatsgevonden afgelopen zondag. Kon het niet laten en toch getest . COntrole streepje was donker, test streepje was volgens mij de zelfde kleur. Ene moment had ik zoiets van toch iets lichter en later nee het is toch echt dezelfde kleur. Mijn man zei ook eerst toch iets lichter en later van volgens mij is het toch hetzelfde wat betekend dit? volgens mij heeft mn eisprong al plaatsgevonden, zondag had ik namelijk last van heel veel dikke afscheiding Ik weet het niet meer wie kan me antwoord geven???
hee sanna! ik zou zeggen, voor de zekerheid maar even klussen!! klinkt toch errug als een aankomende eisprong!!! veel plezier! liefs elfje
Hoi Sanna, Wanneer je zo goed moet kijken dan mag je er vanuit gaan dat je eisprong binnen 24 tot 36 uur zal plaatsvinden. Lotte
bedankt voor jullie reacties allemaal. Maar ik was er echt van overtuigd dat het zondag`al had plaatsgevonden. HAd zondag namelijk steken in mn onderbuik, de afscheiding dan. Kan het niet heeeeeeeeeeel toevallig een zwanegrschap zijn neee nee nee ik ben weer aan te dromen
hoi dames, ik had eerst ook de midstream ovu testen, maar omdat ik vaak de dezelfde streepjes had, heb ik voor deze maand de digitale van CB gekocht. dan krijg ik een duidelijke smiley...hoop ik dan..
nou meiden dank jullie ik ga het weekend die van cb halen ben nog steeds niet ongi pppppffffffff en test negatief