Vruchtbaar slijm

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi iedereen

ik heb een onregelmatige cyclus dus maak ik gebruik van men slijm
    ja niet zo mooi gezegd 8)

offin,de zondag heb ik geklust en het heeft de keer daarvoor toch Vijf dagen geduurd dus sperma was wrss goed en genoeg :D

nu vandaag heb ik erge krampen...ik meen het echt in men rechterlies doet het echt pijn en heel irritant...en wordt erger.
    Moet soms gekke bekken trekken van de krampen ;)

Ik keek dus juist eens naar het slijm want ik zit in men tweede week(laatste regels begonnen de 11de en gedaan op 19de) dus het zou wel eens kunnen,maar ben onregelmatig dusja :)

Maar ik zag dus zojuist dat het slijm doorzichtig,overvloedig en rekbaarder is dan ik ooit gezien heb.Nu vroeg ik me af dat als je je slijm rekbaar is betekent dan dat je eisprong er IS of dat ze KOMT (in de komende pak vier dagen)

daar raak ik nooit aan uit.

Ik moet toegeven ik ben eigenlijk in een pauze :p
    ik had mezelf voorgenomen een tijdje niet zwanger te proberen worden omdat ik al bijna 2 jaar probeer en er nog niets van gekomen is dus ik dacht even pauze nemen.Maar ik kijk stiekem toch wel eens.
    Nu moet ik zeggen dat ik wel zeg pauze mar het is niet dat we veilig vrijen maar gewoon dat we beiden niet meer op de vruchtbare dagen letten en stressen.gewoon zijn gang laten gaan....tja heb ik 2 maanden kunnen uithouden :D ;)

ach ja...

Maar goed ook voelde ik me vandaag rottig,het ging me niet vandaag het was zo vermoeiend en was te opgejaagd en voelde me precies ziekachtig maar toch geen symptomen van ziekte gewoon niet goed in je vel....en nu dat slijm ...en die verdomde krampen die maar niet willen stoppen...;)

mwah we zien wel mah vroeg me dus dat af van dat slijm,of de ei er is of juist nog moet komen

alvast bedankt

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ten eerste, dat als je vijf dagen niet geklust hebt, wil niet zeggen dat het sperma beter is. Je kan beter om de 2 dagen een keer een zaadlozing hebben ;).
    Ten tweede, zouden die krampen misschien niet je ovulatie kunnen zijn? Veel meiden hebben daar last van, ook al staat er bij jou dat het nog drie dagen is, misschien is hij er nu al of hij komt eraan dat kan natuurlijk ook nog.

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    ja dat is wel zo :)

het zou kunnendat het men ei was ben niet zeker maar ik weet wel dat het erger geworden was die krampen ik moest echt voorover gebogen lopen.En toen ik naar bed ging waren zo ook pijnlijk en toen ineens waren ze weg...na twee uurkes gedaan :)
    raar

laten we hopen :)

xxxx

4. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Dat is dus je ovulatie geweest :D

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je eisprong komt volgens mij ongeveer 12-24 uur na je slijmpiek (dus wanneer je veel rekbaar en doorzichtig slijm ziet, is de beste tijd om te klussen voor een beebje)

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

bedankt alletwee voor het antwoordt.
    Idd surf ik had al ong een dag ervoor rekbaar slijm...dus klopt wel :D

Nu vandaag is het slijm drastisch verandert,het is dik en wit geworden en echt niet meer rekbaar dus neem aan dat de ei voorbij is....Ik heb wel niet kunnen klussen door mijn werk,ik moest telkens van 1 uur tot 10 uur werken en men vriend werkte de uren daarvoor ook nog eens :) maar zondagavond hebben we dus wel geklust dus misschien toch? als men ei de dinsdag was zou het miss nog kunnen,sperma blijft max 4 dagen goed toch?

nou ja :) we zien wel en niet stressen :D
    Wat ik wel heb maar wat er wrss niets mee te maken heeft denk ik,is dat ik op men werk soms ineens lijk flauw te vallen...mijn hele lichaam wordt licht en men hoofd ook en ik lijk even precies te draaien en dan ineens poef terug normaal...heel raar :)soms gebeurt het thuis ook...precies lage bloeddruk ofzo?

xxxxxx

7. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Dat is een lage bloeddruk ja, dat heb ik ooj. Nogal vervelend dus je moet wel oppassen met wat je allemaal doet. Maar verder kan sperma heel lang ik je baarmoeder blijven in de meest gunstige omstandigheden zelfs tot 6 dagen. Maar dat garandeerd echt geen bevruchting, zo zie je wel bij de mensen die moeite hebben met zwanger raken.

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ja ik denk ook dat het lage bloeddruk is want had het daarstraks opt werk ook en had toen niets (bijna niets) binnengehad en was heel fel opgejaagd met werk(alles moet op de minuut klaar zijn)

ik hoop het echt van dat sperma want zondagavond dus geklust en dan dinsdagavond ei gehad dus in feite dan 2 dagen na de sex....als het nu niet raak ik....dan ligt het niet aan mij meer-ik heb luie eierstokken waardoor men ei niet altijd springt-dan is het een teken dat we het sperma eens echt zouden moeten onderzoeken(vriend wilt het niet doen heeft wat bang :) nou ja hij stelt het uit bedoel ik dan,arme jong)

pff khoop dat het nu eens eindelijk raak zal zijn ik ga al bijna naar de 2 jaar nu(voor te proberen) gyn wil hormonen geven voor betere eisprong maar wacht nog liever wat af.

in feite zou sperma toch nog goed zijn na twee dagen?
    ik heb zelfs een halfuur ondersteboven gelegen :) nou ja benen omhoog tegen de muur bekken gekantelt(zeggen dat dat kan helpen,ik neem elke tip aan),is eigenlijk wel lollig,en beste standje gedaan :)

ach :)

Deel Deze Pagina