Ongi-gevoel en nog lang geen NOD dag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Maybebaby, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucca love garu

    pucca love garu Nieuw lid

    15 aug 2007
    2
    0
    0
    Ik slik eig de pil en het duurt nog 10 dagen voor mijn ongie. En had afgelopen 2dagen de hele avond misselijkheid en die n8 moest ik overgeven. Ook heb ik last van krampen en ongie gevoel. Normaal voel ik dat alleen 1 dag voor mijn ongie dag. Zou het? Ik weet er niet veel over :(
     
  2. Jessy2403

    Jessy2403 Lid

    24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Hoi meiden, sinds gisteren heb ik echt steken in me buik en vandaag krampen in me onderbuik net of ik ongesteld moet worden. Ook bij borsten zijn gespannen en de zijkanten voelen niet fijn aan. Dit kan helemaal niet. Mijn NOD is pas op 1 september.
    Zou er misschien iets gaande zijn? I hope so...... toch maar afwachten.

    [​IMG]
     
  3. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    zo te zien heb je je eigsprong, kan zijn dat daar je krampen vandaan komen, bij mij voelt het dan ook als ongi krampen, maar dan is het dus mn ei! Ik hoop het verder voor je!

    liefs
     
  4. Jessy2403

    Jessy2403 Lid

    24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Hoi daar, aangezien ik vijf jaar niet ongesteld geweest (Mirena spiraal)ben en niet weet hoe mijn cyclus ed. voor die tijd was, weet ik ook niet of ik mijn eisprong kan voelen of niet. Zou best kunnen hoor... Ik kan me ook echt niet herinneren hoe het voor de mirena was. Misschien voel ik idd. wel me ei.

    Thx girl
     
  5. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook al een paar dagen een ongi pijn in mijn onderbuik. Gisteren was het echt super hevig, dat mijn hele buik in brand stond. Vandaag heb ik bijna niets over, af en toe wel een lichte gevoel van ongi pijn.. Verder helemaal geen symptomen. Normaal gesproken had ik ook last van gevoelige borsten voor mijn NOD omdat ik ongesteld zou worden, maar daar heb ik ook geen last van.. Heel raar..

    Tis ff nog een paar dagen afwachten..
     
  6. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    hee meisjes

    hier nog een die niet weet waar ze aan toe is..
    heb al anderhalve week last van buikpijn en in onderbuik en last van me onderrug..
    ga morgen denk ik testen
    Als het echt raak zou zijn dan heeft me vriend toch geijk gehad.. hij heeft van de week elke dag heel veel ooievaren zien zitten dus wie weet haha ;)

    kussiej
     
  7. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Oh ik heb dat dus ook nu, enorme buikpijn! :(

    Hopen dat t niets inoudt, ben ook erg misselijk. Ook als ik net iets gegeten heb wordt ik vlak daarna erg beroerd....

    Succes allemaal..
     

Deel Deze Pagina