Hoi meiden, Ik ben heel erg onzeker geworden. Eergister hebben wij ('s avonds) positief getest! Met kruidvat 2 voor 5. Gister heb ik de digitale CB gekocht en getest ('s middags) en er stond ZWANGER. Nou vandaag nog een testje gedaan met ochtendurine, want ik hoopte dat ie eraf zou knallen... Maar nee... De test van kruidvat is een stuk lichter dan die van 2 dagen geleden... kan wel janken en ben zo ontzettend bang. Ik heb er ook nog een van CB gedaan die zei wel weer zwanger. Kan het zijn dat ik iets te veel urine in die van de kruidvat heb gedaan dat ie daarom anders uitvalt? Of is er een andere reden voor die mij heel erg bang maakt.....? Met ochtendurine zou hij er toch vanaf moeten knallen.... waarom doet ie dat dan niet..
hey meid mijn kruidvat testen hebben ook nooit echt geknald wel positief maar een lichte streep en is nooit donkerder geworden en zie mijn banner meid. hopelijk is er niks aan de hand en blijft alles goed gaan
Dat is wel fijn om te horen! Maar ik snap niet waarom hij lichter is geworden terwijl hij eergister donkerder was....
Ik had juist dat de middag urine veel meer hcg aangaf dan de ochtendurine, geen idee waarom. dus al probeer je smiddags nog eens een testje ofzo? en niet teveel zorgen en stressen he, slecht voor je kindje én voor jou. Succes!
Het zou best kunnen dat je teveel urine hebt gebruikt hoor. Ik had er toen eentje van de Etos en die gaf helemaal niks aan terwijl ik wel degelijk zwanger was (en ben uiteraard!)
Bij mij zijn de kruidvat testen ook nooit donker geworden hoor. Terwijl de Cb gewoon zwanger aangaf. En ik ben toch echt zwanger !
ik zie hier iedereen maar over die testen beginnen ik wil beginnen met GEFELICITEERD!!!!! geniet er van nu over de testen streep vaag of knallend, een streep is een streep. en Al helemaal als die cb digitest zegt zwanger ik had met kruitvat zo ligte streep dat ik eigenlijk ook niet wist of het goed was, maar al gouw leerde ik een streep is een streep heb toen die digitest me tindicator gekocht en die gad keurig aan de hoeveelheid dagen ik zwanger was
Als de test zwanger zegt dan ben je ook zwanger hoor! Gefeliciteerd hoor, en die onzekerheid hoor er helemaal bij!
Van harte gefeliciteerd!!! Een streep = een streep dus ik zou me er niet druk om maken en er lekker van gaan genieten! Licht of donker maakt niet uit, als er geen HCG in je bloed zou zitten, zou er geen streep zijn.
gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik had 3 dagen voor me NOD getest dus ook heel licht de testen werden wel donkerder om de paar dagen. Ik heb wel iedere week een CB digi gedaan met weken. Alleen van de week had ik nog 1 testje over van de kv werd de test ook lichter als de laaste dus ik helemaal in paniek een cb digi met weken gedaan stond er gelukkig nog wel 3+ in. Ik teste s,middag idd ook positiever als s,morgens. Ik zou over een paar daagjes nog eens testen en als je het niet vertrouwd de HA of VK bellen
Misschien kom ik uit een ei hoor, maar waarom testen jullie zo vaak?!??! Een positieve test is een positieve test! Ik zou er juist ook onzeker van worden als ik zo vaak zou testen en de streepjes met elkaar ging vergelijken! Meid, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er vooral van!
Ow ik ben jullie echt meer dan 1000000 maal dankbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echtwaar daar heb ik geen woorden voor!!! Ik ben zo blij dat ik dit topic geopend heb, want ik twijfelde nog of ik het zou doen. Bedankt voor al jullie felicitaties! Misschien ligt het dan toch aan de hoeveelheid urine dat erop zit, want het staafje is nog geel en dat was bij die eerste niet zo lang. Of dat ik nu 's ochtends had getest en de vorige keren 's middags. Ik was echt ook zo blij met die van CB dat ie gewoon zwanger zegt!! Echt meiden ik ben jullie echt dankbaar voor deze peptalk en ik zal dit topic nog wel zo'n 10x doorlezen! En ik ga ook echt niet meer testen! Mag ook niet meer van mijn man trouwens hihihi.
Ook volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor! Ze zijn allemaal positief en als je goed leest op de gebruiksaanwijzing staat er als het goed is ook op dat de dikte van de streep niet uitmaakt. Positief is positief! Dikke proficiat!!