rare pijnscheuten door mijn linker been en "onderkant", iemand enig idee??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ZusjeVoorLynn, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    Heej meiden,

weet niet of ik mijn berichtje goed plaats, maar voel me toch heel onzeker. :)

Ik ben nu bijna 31 weken zwanger, en gisteravond heb ik een verkeerde beweging gemaakt.
    Ik gleed bijna uit en zette toen dus een rare stap.
    Sinds die stap kan ik bijna niet meer lopen op de een of andere manier, het lijkt wel of er een soort pijnscheuten door mijn linker bovenbeen gaan richting mijn tja "onderkant" en gister kon ik bijna niet de trap op.
    heb nog wel gedoucht, maar dat heeft denk ik niet echt geholpen.
    Als ik me omdraai in bed krijg ik ook rare steken, en ze lopen ook een beetje richting mijn onder rug.. :(

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn.
    Het is echt bijna niet uit te houden..
    owja, Ik wachelde al wel een paar dagen met steken richting mijn rechter bovenbeen, maar daar maakte ik me nog niet zo druk om..

Maar nu ben ik toch wel erg onzeker..... :(

Alvast bedankt voor het meedenken allemaal :(

Groetjes Diana

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Zijn het geen oefen weeen en dan been weeen?

liefs

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Misschien dat er door je rare stap een zenuw bekneld is komen zitten :(

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @BrasilPrincess: mmmm, nee dat denk ik niet, omdat het echt is nadat ik die rare stap heb gezet, toen schoot hij er in, en wil er nog niet uit :(
    er zit ook geen bepaalde tijd tussen, het is echt als ik ga bewegen zeg maar..
    Heb overigens ook geen harde buiken of zo (ja 2 gehad, maar niet constant)

iig bedankt voor het meedenken :)

5. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
  6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    tja... eh misschien wat masseren ofzo? Ik heb geen idee :) Even langs de fysio?
    Lijkt me wel onwijs vervelend hoor! Bah...

Succes ermee!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk dat je bekken een klap hebben gehad en daardoor nu tijdelijk heel veel pijn doen. ik heb het ook gehad en volgens de fysio waren het dan mijn bekken.

echt niet leuk, want het doet heel veel pijn en duurt wel even voor het overgaat.

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties ik heb ook nog even verder op internet gezocht en het deel waar ik het voel is wel verdacht dicht bij mijn bekken :(

Sorry dat ik het zo zeg, maar het voelt zwaar K**te :(

@Marieke1983: had je daar ook oefeningen voor mee gekregen of zo?
    Of moest je rust houden?

9. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb soms (en soms heel vaak) ook pijnscheuten in mijn linker been en zoals jij zo mooi zegt onderkant, het kraakt daar dan ook nog eens aan alle kanten! Heb al een tijdje fysio en die zegt dat het door verweking van de gewrichten komt, heb het met name als ik te lang gezeten of raar gelegen heb :( minder maar hoort er waarschijnlijk gewoon bij!!!

Liefs Nelleke

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

beiden. ik moet bij iedere verandering van houding mijn spiercorset aanspannen (kan de fysio je leren) en daarnaast veel rust houden. (dat betekent liggen) het spiercorset werkt voor mij beter dan een bekkenband. heb er nu al weken veel minder last van.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het klinkt als bekken klachten. Ik zou een fysiotherapeut/bekkentherapeut raadplegen. Vooral omdat het niet wegtrekt, kan het best zijn dat je bekken wat scheef zijn gaan staan. Dat is te verhelpen.

12. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    heej meiden,

bedankt voor het meedenken, ik heb net de vk gebeld, en kan morgen terecht, ze had het er over dat ze wilde voelen ofzo voordat ze een idee kreeg, maar vandaag zaten ze vol. :(
    Moet nu zo min mogelijk doen om het niet erger te laten worden, ik laat jullie nog even weten wat er uit komt oke?

hartstikke bedankt in ieder geval, heb nu niet het gevoel meer dat ik overdrijf ofzo haha :)

Groetjes Diana

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh maar als zwangere vrouw overdijf je nooit toch? Je lijf geeft grenzen aan, daar moet je wat mee...

14. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    heej meiden,

nou ben vanmorgen naar de VK geweest, en ik mag (eigenlijk) niet meer werken, en heel rustig aan doen.
    Moet naar de fysio en dan even afwachten hoe het gaat, met een beetje pech moet ik de laatste weken op de bank en in bed blijven.

Al met al, toch erger dan ik verwachte...:(
    Maar we wachten even af, bedankt voor het meedenken en succes met jullie zwangerschap ;)

Groetjes Diana

15. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Het kan ischias zijn, een kwaal die veel voorkomt tijdens zwangerschap (bij mij dus ook), moet je even aan de fysio oefeningen vragen die verlichten het wat.

Deel Deze Pagina