Hoi Dames, Ik heb sinds gisteren enorme last van jeuk word er helemaal gek van. De jeuk zit onder mijn navel en op mijn dijbeen. Op mijn dijbeen lijken net muggebulten. Maar het lijkt me sterk dat er nu muggen zijn. Is dit een zwangerschapssymptoom. Wie helpt mij! wordt helemaal gek.
Hoi Ijskonijntje... Weet niet of het bij de zwangerschap hoort, je zou het wel denken want ik ben nu zelf 10 wkn 3 dgn zwanger en heb eigenlijk vanaf het prille begin al erg veel last van jeuk... er is niets aan mijn huid te zien maar krab me helemaal het leplazerus op mijn rug/buik/borsten en onderbenen... soms word ik er 's nachts wakker van of maakt mijn vriend me wakker omdat ik weer als een bezetene aan het krabben ben Ik smeer me nu 2x dgs in met een lotion en dan gaat het wat beter. Hoop voor je dat je zwanger bent... Liefs Nelleke
hey meid dit heb ik ook bij mijn dochtertje gehad geen idee of het door de zwangerschaps kwam maar na de zwangerschap was het weg succes
Hi hi, Toen ik dit las stond ik helemaal verbaast ..... ook ik heb precies hetzelfde en wist niet dat het een zwangerschapssymptoom was. Ik heb vooral jeuk op de zijkant van mijn dijbenen op vlakbij mijn heupen en daar heb ik ook aan beide kanten een heel raar soort van muggebult maar dan platter en langer ik krab me rot maar merk wel dat het 2 weken geleden erger was dan nu Nou succes met krabben we doen het voor een goed doel ben wel heel erg nieuwsgierig of je zwanger bent hoor, bij mij was het dus echt 1 van de alller aller eerste symptomen zonder dat ik wist dat ik zwanger was Ga je vandaag testen?
ik moet nog 5 dagen wachten voor ik kan testen maar ik word helemaal kierewiet van de jeuk. Ik heb het vooral savonds op handen/vingers en armen/ellebogen. Gister zag ik op mijn elleboog een blaasje en dacht eerst ook een muggebult al is het nog wel erg vroeg in het jaar. vanmorgen was er geen blaasje meer te bekennen..... Heb wel gelezen over zwangerschapsjeuk, maar weet niet zo goed of dit daarbij hoort. Daarbij heb ik soms savonds ook rode handpalmen. Iemand hier ook last van?
Hoi, Dit had ik dus ook! De avond voordat ik ging testen, had ik ook overal jeuk, en idd het voelde net als muggebulten. Resultaat zie mijn banner! Heb je inmiddels al getest?
hey ladiez ja die jeuk komt me ook erg bekend voor, goed dat er een topic van is want ik vroeg me echt af dat ik de enige was...en ik gooide het op een allergie voor sanicur douchegel.. maar echt een onpasselijke jeuk, bovenbenen, heupen, armen, voeten, borsten...heel mijn lijf eigenlijk wel... heb zojuist een test gedaan (moet eigenlijk zaterdag, maar heb donderdag een MRI en een EEG in t ziekenhuis en dat is niet goed voor het ongeboren kindje...dus ik hoopte vandaag -omdat ik vorige x maar een cyclus had van 21!dagen slechts- te zien dat we zwanger zijn ...helaas... donderdagochtend doe ik nog wel een test voor de zekerheid.. verder gevoelige tepels, de ene keer een poos verslaafd aan bepaald soort eten en daarna helemaal geen zin meer daarin..(maja dat heb ik al vanaf september sinds ik aan t ontpillen ben...) wankelen op mn benen, last van darmen, bibberen, warm/koud en de laatste tijd bij mijn liezen het gevoel dat er kliertjes zitten die af en toe ontzettend trekken en een beetje pijn doen... pijn in onderrug, moe en veel dorst wat denken jullie? x
oh ja en de laatste 2 dagen heb ik, hoewel ik net gedouched heb...een penetrante zweetgeur onder mn oksels...bah bah...terwijl ik ook nog es om t uur deo opspuit...waziggg