Wat kan pijn rond je navel zijn? Ik heb hier sinds gister last van. Ook pijn in mijn onderrug. Moet pas volgende week ongi worden. Ik had gister ook het gevoel dat ik ongi moest worden maar ik ben het niet geworden. Die rugpijn blijft. Ik voel me hierdoor wel wat onzeker. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Heb best wel last van mijn buik. Herkent iemand dit misschien? Ik moest ook heel vaak plassen, getest op blaasontsteking maar ze kunnen niks vinden. Dat is al de 2e keer deze maand. Wel vervelend. X Nikkie
hooi nikkie, nou toevallig had ik dat 2 weken geleden ook,heb het ook eerder gehad,ik heb toen ook hier gevraagd hoe en wat. Ik ben van de pijn naar dokter geweest en naar ziekenhuis. mijn dikke darm zat stampvol en was geirriteerd,daarom rond je navel pijn,ik had ook als ik mijn navel indrukt dat ie opgezet en hard was en pijnlijk. ik heb toen magnesium pilletjes gekregen om alles eruit te krijgen,eet anders gewoon kiwi. maar ik had daarbij wel blaasonsteking,het is een heel vervelende pijn,ik hoop dat je wat aan mijn antwoord heb. succes nog met alles!
Dat kan het niet zijn, ik ga elke dag 1 tot 2 keer naar het toilet om het zo maar te zeggen Heb wel last van een spastische darm idd maar dat voelt anders. Ik heb nu een zeurende pijn in mijn buik. Nu weer meer in mijn onderbuik. Ook wat steken. Nou ja ik hoopte dat iemand het zou herkennen. Ook de pijn in de onderrug. Dat kan ook op menstruatieklachten wijzen natuurlijk maar dat moet ik pas volgende week worden. groetjes Nikkie