spoed spoed. denk dat ik nu mn ei heb

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eefke84, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zoals titel zegt.

ik voel nu op dit moment een beetje ongiachtige pijn in rug. zou het kunnen dat dit mn ei is? voel het anders nooit. tis voor het eerst. vandaga is de meest vruchtbare dag volgens mijn banner. heeft het zin om dan vanavond nog te klussen??? hebben gisteravond en zaterdagnmorgen ook wel geklust maar heeft het dus nog zin als je ei komt zeg maar paar uurtjes erna???:(

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Het lijkt mij dat het wel zin heeft om te klussen! Wat doe je nog achter die computer? :p

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Natuurlijk heeft het nog zin om te klussen! Als je nu denkt je ei te hebben zou ik vanavond zeker nog klussen!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja mn man is nog niet thuis en kleine plurk is nog wakker en we moeten nog eten en hahaha. vanavond maar op tijd naar bed denk haha:)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm na even verder gegoogles te hebben las ik idd dat je na je ei nog een halve dag vruchtbaar bent. ja wist het even niet meer precies. niet zo heel goed opgelet bij biologie vroeger! dacht dat als je je ei eenmaal had dat het dan net te laat was;)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha precies ;)

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee dan is het nog niet te laat hoor, hij blijft nog even leven. Veel plezier vanavond :p

8. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Inderdaad zou ik ook klussen. Omdat je ei pas 24-48 uur later springt. Heb je ook draadjesachtig slijm? Als je tussen twee vingers houdt en uit elkaar trekt moet het draadjesachtig zijn. Dan is het je vruchtbaarste moment!
    Ik had dit een dag nadat me ei was gesprongen.

SUCCES!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh gelukkig! haha. bedankt komt helemaal. goed. sleur man dalijk maar mee naar boven hahah:D

10. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    heel veel klusplezier straks....arme mannen die hebben geen leven met ons in deze periode...maar is voor een goed doel!!!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hahaha lol :D

Deel Deze Pagina