zoals titel zegt. ik voel nu op dit moment een beetje ongiachtige pijn in rug. zou het kunnen dat dit mn ei is? voel het anders nooit. tis voor het eerst. vandaga is de meest vruchtbare dag volgens mijn banner. heeft het zin om dan vanavond nog te klussen??? hebben gisteravond en zaterdagnmorgen ook wel geklust maar heeft het dus nog zin als je ei komt zeg maar paar uurtjes erna???
Natuurlijk heeft het nog zin om te klussen! Als je nu denkt je ei te hebben zou ik vanavond zeker nog klussen!
ja mn man is nog niet thuis en kleine plurk is nog wakker en we moeten nog eten en hahaha. vanavond maar op tijd naar bed denk haha
hmmm na even verder gegoogles te hebben las ik idd dat je na je ei nog een halve dag vruchtbaar bent. ja wist het even niet meer precies. niet zo heel goed opgelet bij biologie vroeger! dacht dat als je je ei eenmaal had dat het dan net te laat was
Inderdaad zou ik ook klussen. Omdat je ei pas 24-48 uur later springt. Heb je ook draadjesachtig slijm? Als je tussen twee vingers houdt en uit elkaar trekt moet het draadjesachtig zijn. Dan is het je vruchtbaarste moment! Ik had dit een dag nadat me ei was gesprongen. SUCCES!
heel veel klusplezier straks....arme mannen die hebben geen leven met ons in deze periode...maar is voor een goed doel!!!