Bruinverlies! Ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan04, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo dames,

Ik heb sinds vanmiddag ongeveer 12 uur last van heel klein beetje bruinverlies, rozeverlies met afvegen. (Sorry!) Ik had ook last van dat ongi-gevoel dat hier vaak op het forum beschreven wordt. Wat zou dit zijn? Ik zit nu 9 dagen na mijn ei, dus een innestelling zou laat zijn toch? Zal dan nu al mijn ongi komen? Ik moet eigenlijk pas aanstaande woensdag ongi worden!
    Alle raad en antwoorden zijn welkom!

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    het kan ook zijn dat je ongi al wat eerder komt, of dat je dit keer een langere aanloop hebt richting ongi, en t zou ook kunnen dat je zwanger bent dan kan er ook wel eens wat bruin/bloedverlies zijn.... t is even afwachten....

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

helaas is het lastig te zeggen denk ik. ik ben zelf nog niet zwanger geweest of mogelijk ben ik het nu??
    Ik denk dat je alleen maar kunt wachten om te kijken of het doorbreekt of stopt.
    gewoon blijven hopen

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    #4 Daan04, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
    Bedankt voor jullie reacties. Helaas was dat inderdaad ook wat ik dacht. En ik hoop van harte dat het niet doorzet en dat het een andere oorzaak heeft. ;)

Zijn er nog meer dames die dit hebben (gehad) en toch zwanger waren?

5. PeaceLove

PeaceLove Lid

10 jan 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Hey hey,

bij m'n eerste zwangerschap had ik dit ook..
    Veegde wat bruin af en dacht nog "heh verdomme toch ongesteld geworden"'.
    Tampon erin gedaan en tijdens het verwisselen niks te zien.. :S
    Volgende dag ook niks en 2 dagen erna een licht pos test..
    Daarna heb ik wel nog een week licht rozeachtige afscheiding gehad maar was goed zwanger..
    Hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is!!:D

6. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hi hi...

Ik heb echt precies hetzelfde, vandaag ook begonnen met bruinverlies ;) weet nu ook niet precies wat ik kan verwachten.

Ik ga er maar vanuit dat het ongesteldheid is, in principe zou ik ook pas volgende week ongi moeten worden. Ben ook wel bezig met Etos zwanger worden dus misschien de reden dat ik het nu sneller ga worden ;)

Ff afwachten dan maar!

Daan hoop natuurlijk wel dat we zwanger zijn gigi!! :D

Doeg doeg

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bruin is in ieder geval oud bloed. Het is pas een menstruatie als je helder rood bloed hebt. Vaak hoor je ook wel dat een beebje het huisje eerst goed schoon maakt. En soms is bruin de voorbode van de ongi.
    Het kan alle kanten nog uitgaan dus. Succes met afwachten!

8. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik heb vanavond op het werk ook met afvegen bruinig bloed verlies gehad, snel maar een inlegkruisje erin gedaan, want mijn NOD was officieel gisteren, maar helemaal niks meer erin..
    mss een goed of slecht teken weet ik niet.. mss dat toch die duiveltjes op de loer liggen, ff afw8en dus..
    suc6 in iedergeval!!

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Bedankt voor alle reacties! Ik heb nog steeds heel erg buikpijn! Maar volgens mij is de bruinige afscheiding er niet meer... Heel apart... Word er zo ontzettend onzeker van!

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hoi hoi,

Buinverlies is bij mij altijd een aankondiging van die verekte rode duivels.

Maar het kan ook een late innesteling zijn zo 9 dagen na je ei!

Kan alle kanten op, en snap heel goed dat je onzeker bent.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij mij is bruinverlies helaas altijd game over! Ik heb altijd bruinverlies voordat ik ongi word. Zodra ik weer bruinverlies aantref, weet ik al hoe laat het is :(......

De vorige ronde had ik een paar dagen voor NOD ook een beetje bruinverlies bij het afvegen, echt heel weinig. Daarna niks meer. Ik dacht toen ook: zou het nu dan toch? Maar helaas.....Twee dagen later brak de ongi toch door.

En innestelling vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong plaats, dus het zou nog kunnen hoor!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik had ook last van bruinverlies. nu is het weer over. gisteren getest en positief! Dus bij mij was een goed teken. Toen ik zwanger was van Nathan ook bruinverlies gehad, zelfs tot een week of 9.
    hier dus 2 x een goed teken;)
    Als ik echt ongesteld word heb ik trouwens ook eerst even bruin maar dan maar 1 dagje ofzo. nu had ik wel 5 dagen bruin maar er zette niets door.

13. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Heb vandaag met de gyn gebeld, die zei in ieder geval dat het geen kwaad kon... Maar ze zei dat het inderdaad beide kanten op kon. Dat het bloed kan zijn dat van een vroege zwangerschap komt. Maar het kan ook zijn dat mijn lichaam in de war is (1e ronde Climod) en dat het de voorbodes zijn ... Nu weet ik nog niks meer. Ik ga woensdag testen!

Deel Deze Pagina