Hoi, Ik heb mijn nod 24 /25 april, dus mijn ei rond afgelopen dinsdag ongeveergehad , maar nu heb ik sinds gisteren een soort gevoel alsof ik ongesteld ga worden....kan dat met innesteling te maken kunnen hebben? Groetjes Daantje
Ik heb dat ook hevige menstruatie krampen en steken links onderin buik. Ik ben ook benieuwd wat het kan zijn.
hier ook rare "gevoelens" rechts onder in mn buik,bijna schaamstreek.... het lijken steekjes ofzo,maar niet pijnlijk :S Laten we het beste hopen!
Ik hoop het voor jullie ik had wel een soort van menstruatiegevoel ong. 7 dagen na de eisprong toen ik zwanger was
ik had ook 1,5 dag erg pijnlijke steken en deed daarna zelfs nog 1 of 2 dagen zeer tijdens het klussen :s ben jammer genoeg afgelopen donderdag toch ongesteld geworden
Ik heb precies hetzelfde, mijn NOD is 24 april. Ik heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden, zo'n kramp heb ik. Laten we hopen dat het een goed teken is. Dit is trouwens mijn 1e ronde. Afgelopen Oktober al gestopt met de pil.
ik heb ook flink steken in me liezen en buik of ik elk moment ongesteld kan,maar ik moet pas 30 april ongesteld !!!