vorige maand een miskraam gehad van 15 weken ben daardoor gerurreteerd. nu 6 weken daarna ongesteld geworden,normaal iets om niet blij te zijn maar ik ban dat nu wel,we kunnen we weer verder en mijn lichaam doet het allemaal weer zelf. We kunnen het weer gaan proberen om zwanger te gaan worden. hopelijk maar het weer gauw zo zijn.
Ik herken dat gevoel.. vorige maand sprong ik een gat in de lucht, eindelijk weer opnieuw beginnen, 2 weken geleden was dat anders.. nu mag het wel weer wegblijven hoor... succes ermee en hopelijk snel nog meer goed nieuws!
wat een goed nieuws dan he!Ik zit nu ook echt met smart op ze te wachten zodat ook ik verder kan gaan!Heel veel succes deze ronde en laten we hopen dat het raak is bij je liefs
Heel veel succes deze ronde meid! Ik heb 2 weken geleden een MK op ruim 6 weken gehad. Sinds vandaag lijkt het of ik weer vruchtbaar slijm heb.. Zal mijn eitje er echt alweer aankomen over een dag of 3 ? Dan zou ik over een week of 2 weer ongi moeten worden.. Zou mooi zijn een dag of 30 na de MK..