Hallo allemaal, Ik ben nu voor het eerst ongie na de pil, dus de eerste ronde heb ik gehad. Nou duurde m'n cyclus maar 24 dagen, is dat kort of komt dat omdat dit m'n eerste ronde is? Oh en nog een vraag M'm ongie is niet echt rood zoals toen ik aan de pil was, meer bruin. Is dat erg? Alvast bedankt
Een cyclus van 24 dagen is niet te kort hoor er zijn genoeg mensen die zoon cyclushebben wel lekker zo kort hoef je nooit zolang te wachten. Ik weet niet of de kleur van het bloed iets uit maakt ben je wel gewoon echt ongi of is het minimaal?
Nou had vandaag vanaf een uurtje of twee tot zes een halve tampon vol(sorry) Dus weet niet of t echt ongie is. Voel me ook misselijk enz,zal dat door de ongie komen?
misschien komt het rode bloed morgen bij mij begint het altijd een beetje met bruin en een dag later een paar dagen lang rood en dan weer bruin. De missenlijkheid heb ik tijdens mijn ongi geen last van maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen
Maandag had ik echt doorzichtig slijm met een beetje rood 1 keer op een wc papiertje, gister een heel klein beetje bruin over heel de dag en vandaag ook bruin, maar ook af en toe. Word er gek van, van mij mag t wel doorzetten want dan weet ik zeker dat het ongie is. Met de pil had ik geen last van misselijkheid en nu als ik alleen al aan eten denk dan word ik beroerd. Raar.
Hoi naad24 Ik heb dat ook gehad, zit nu in de 2de ronde! Had eerst ook een paar dagen lichtbruin (dag 24)bloedverlies daarna zette mijn ongi pas echt door(dag 28). Heb ook pas geteld vanaf me echte rode ongi! Eerste ronde pff wat was ik misselijk en had vanallerlei kwaaltjes 2de ronde nergens last van gehad!
Ik ben vanaf vandaag weer gaan tellen, heb nu ook niet echt buikpijn en dat had ik met de pil wel heel erg. Ik hoop echt dat t doorzet, dan weet ik waar ik aan toe ben en of ik goed aan t tellen ben. Op naar de tweede ronde
Hoi Naad, Ik had de eerste ronde ook een cyclus van 24 dagen. Lekker hoor zo'n korte cyclus. De 2e ronde was 26 dagen en nu de 3e ronde ben ik 2 dagen overtijd. Spannend!
Ja dat is zeker spannend. heb je al een test gedaan? Ik hoop voor je dat die positief is. Vraagje, had je ook last van bruine afscheiding of was t gelijk rood? Sorry voor de vraag
Twee weken na het stoppen met de pil en de ontrekkingsbloeding ben ik 1,5 dag ongesteld geweest (was bruin en dacht toen dat het wat anders was) en nu weer. Dit is mijn eerste echte cyclus en deze is 23 dagen geweest. Nu ben ik "gewoon" ongesteld, dus rood en met bijbehorende buikpijn enzo. groetjes Chantal
Ik heb gister een test gedaan en die was negatief. Durf nu even niet te testen. Misschien morgenochtend. Ik heb meestal eerst een dag last van bruine afscheiding. De laatste ronde had ik zelfs het idee dat het niet door ging zetten. Na twee dagen geen ongi en bruin was ook weg. Uiteindelijk toch ongi geworden. Nu alleen maar last van slijm. Heel raar. En wat betreft sorry voor de vraag: we kunnen hier toch van alles bespreken, ben het well gewend nu. In het begin durfde ik het niet echt. Succes meid!