hoi allemaal, vorige week (na ong. 14 dagen na mijn eerste dag van mijn ongesteldheid) had ik 1 dag ietsie pietsie bloed, daarna 2 dagen niks daarna 1 dag ook iets bloed. normaal is mijn cyclus 39 dagen. maar sindsdien heb ik erge buikpijn, hoog in mijn buik. en buikpijn zoals krampen in de baarmoeder. ben ook heel erg moe (geen fut), was vanmorgen een beetje misselijk, niet kotsmisselijk, en "opboeren". en veel last van hoofdpijn. heel vreemd, want als je uitrekend zou pas morgen mijn ovulatie moeten komen. ....... wat zou dit wezen?.........
de tijd van de ovulatie kan erg verschillen per cyclus en kan zelfs in het begin van de cyclus zijn. de berekeningen kloppen niet altijd is dit de eerste ronde na het stoppen met de pil? kan dan ook met ontpillen te maken hebben. mijn cyclus is minimaal 38 dagen, en ben toen ik zwanger werd van mijn zoontje ook in de eerste week aangeteld, dus wie weet baal ervan om het te moeten zeggen maar je zal toch moeten wachten tot je kan testen om het zeker te weten, ik (en heel veel andere)weet hoe vervelend dat is
Ik denk misschien aan een vroege eisprong. Aangezien het mogelijk is dat je daar iets bloed mee kan verliezen. Verder zou ik je zo even niet kunnen helpen.
hallo, fijn dat jullie zo snel reageren.. wat leuk om te lezen dat het ook een vroege ovulatie kan zijn, ik vond het zo vreemd.. ik ben al een poosje van de pil af, ben 2 keer ongesteld geworden zonder de pil.. heb ook zo'n vreemd gevoel in mijn buik, opgeblazen- weeig- hongerig... tis allemaal net een soort griepje, kennen jullie dat gevoel?
dan is ontpillen denk ik niet meer aan de orde, en klinkt het wel goed. maar dan komt het verschrikkelijke wachten weer hahaha ik stik ook van bijna alle mogelijke symptomen en hoop dat ze van een zwangerschap komen, meer als hopen en afwachten kan je niet doen. en toch gewoon blijven klussen natuurlijk!! hahaha
het zou kunnen dat je een vroege eisprong hebt gehad. Ik heb deze maand ook een heel vroege eisprong 27 febr 1e dag van menstruatie en vanaf dinsdag (de 7e maart) voelde ik dat mijn eisprong eraan zat te komen (wat dus best wel vroeg is)
Ik denk ook dat het een vroege eisprong is geweest. Vervelend dat je buikpijn hebt maar wie weet is het een goed teken Ik duim voor je!
Als je nu op 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie zit lijkt het me nog wel een beetje vroeg voor zwangerschapsklachten... Ik denk inderdaad eerder dat het met je eisprong heeft te maken. Afwachten en duimen nu dus!!
hallo, ik denk ook dat het met de eisprong heeft te maken. je zei ook dat je na het stoppen met de pil 2 keer je menstruatie hebt gehad, dus het kan ook nog daarvan zijn denk ik aangezien je lichaam toch nog de tijd nodig heeft om op orde te komen. een tip van mij. test pas echt als je goed overtijd bent (hoe moeilijk dat ook is). ik deed het ook te vroeg en was licht positief uiteindelijk op 2e dag overtijd negatieve test bij dokter, volgende dag menstrustie. suizie
die lichte bloedingen zijn nu inmiddels 2 weken geleden.. vanaf die tijd heb ik ook last van mijn buik, en een opgeblazen gevoel, beetje misselijk en heel erg moe. nu krijg ik ook erge last van mijn rug, onderin. heb ook last van veel afscheiding (had ik eerder nooit) ik ben benieuwd!! ik test zeker niet te vroeg, zou een enorme teleurstelling zijn. voor iedereen natuurlijk. ---------afwachten------------
Hopelijk is het geen restje ontpillen meer, dat zou wel heel vervelend zijn. Je eisprong kan eigenlijk elk moment van de maand zijn geloof ik dus je klachten kunnen verschillende oorzaken hebben. Lastig he Wachten dus... Maar... je bent niet de enige! liefs, Panda