Hi Ladies, Ff een korte update en een vraag.. Vandaag een gesprek gehad met de ARBOarts, ik mag deze week en de aankomende 2 wkn nog halve dagen werken, en als er dagen bij zijn wanneer het beter gaat werk ik gewoon wat langer en als het minder gaat kan ik gewoon eerder weg. Ben hier toch diep in mijn hart ontzettend blij mee. Het kost me gewoon geestlijk veel moeite om helemaal "bij" te blijven. Ondanks dat mijn MK lichamelijk is meegevallen merk ik wel dat ik geestelijk nog steeds niet helemaal de oude ben, maar goed dat heeft gewoon zijn tijd nodig. Vraag ik heb nu de afgelopen 2 uur een irritante ongi gevoel? Bijna zo erg dat ik het gevoel het dat ik elk moment ongi moet worden (kep de maandverbandjes al weer in de aanslag ). Maar zou dat kunnen? Tis morgen pas 2 wkn geleden dat mijn MK zich heeft doorgezet, en ik heb alleen op de dag zelf en de dag daarna echt gevloeid maar sindsdien niet meer.... Ik wordt nu al moe van het gevoel, het laatste waar ik nu op zit te wachten is om weer te vloeien...
Fijn dat je een goede afspraak heb kunnen maken met de arbo arts. Lekker rustig aan doen.... Antwoord op je vraag heb ik helaas niet sorry. doei
Vervelend allemaal! Ik weet precies hoe je je voelt! Je cyclus na een mk kan erg in de war zijn dus het zou inderdaad kunnen dat je weer ongesteld gaat worden. Veel sterkte!
Hey Silla, wat vervelend. Jij zit niet te wachten op opnieuw vloeien en ik zal blij zijn als ik eindelijk ongi wordt. Zo zie je maar, ieder mens zit anders in elkaar. Sterkte met je "verwarde" lichaam. Maar vooral ook met het verdere verwerk, neem je tijd. Ik ben blij dat je die krijgt.
Hoi Silla, zoals de anderen ook al aangeven kan je cyclus heel goed in de war zijn. Reken eens terug tot de dag waarop het bloedverlies begon (niet per sé de dag waarop de miskraam doorzette), klopt het dan een beetje met je cyclus of nog niet? Ik heb een hele regelmatige cyclus van 31 dagen en bij mij klopte het uitstekend dat ik ongeveer 31 dagen na het eerste bloedverlies van alledrie de miskramen ongesteld werd. Groetjes, Wendy
He Wenniepennie, Ik weet niet hoe mijn cyclus loopt gezien deze HEEL onregelmatig is.... Het gevoel is er nog steeds, ik denk dat ik binnenkort ongi moet worden. Ik wacht het maar af....meer kan ik er helaas toch niet doen...baal er alleen van dat het zo pijnlijk is en dat vind ik zo vervelend, dat gevoel in mijn buik herinnerd mij eraan dat ik een MK heb gehad en daar wordt ik zo droevig van... Maar goed het zij zo...pfffffffff *vandaag precies 2 wkn geleden dat ik mk heb gehad*
Hi ladies, Kep nog steeds dat ongi gevoel. Ik zat te denken...sinds ik gestopt ben met de pil (20/12/2005) heb ik telkens tijdens mijn cyclus een aantal wkn (om en nabij 2 wkn) voor mijn ongi komt altijd een aantal dgn een ongi pijn. Op een gegeven moment ging ik denken dat dit gevoel wordt veroorzaakt door mijn eisprong, ik heb nl. het idee dat mijn baarmoeder mega overgevoelig is. Afgelopen ronde zeg maar, had ik daar ook last van, maar dat duurde korter dan normaal (meestal duurt het een week of zelfs tot mijn ongi) en ja bleek later dus zwanger te zijn?! ~Snappen jullie het nog een beetje~ Nu heb ga ik maar weer in de gate houden hoe lang de pijn aanhoud... * baalt vreselijk van haar onregelmatige cyclus*
Hey Silla, kan best van je eisprong zijn. Ik voel ook vanalles en probeer dan ook een verklaring te zoeken. Mijn HA legde van de week ook uit dat ik nu natuurlijk veel meer let op signalen van m`n lichaam en dat dat heel normaal is. Ik denk dat je na een miskraam een soort angst en onzekerheid voelt en je lichaam vanalles met je doet. Dit neemt niet weg dat het jou nu heel onzeker maakt. Echt rot voor je. Ik wens je er veel sterkte mee. Liefs Hope