Vraag over CLaer Blue Digitaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilly, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Waarschijnlijk een stomme vraag maar goed, komt ie dan.

Ik heb een paar dagen geleden een CB digi test gedaan: Niet Zwanger.
    Toen ik de patroon eruit haalde zag ik 1 streepje op de patroon, ik heb m bewaard en ook nu nog maar 1 streep.

Ik heb er vandaag nog 1 gedaan: Niet Zwanger.
    Ik heb weer DIRECT de patroon eruit gehaald maar nu staat er duidelijk nog een streepje op.................(in totaal 2 strepen dus).

Ik heb de bijsluiter helemaal doorgeplozen maar kan niks vinden hierover.
    Nu ga ik echt niet gelijk denken dat ik toch zwanger ben maar wordt inmiddels wel gek van die testen en vage streepjes.............
    Is er misschien iemand die ook zo'n ervaring heeft met deze testen, en was je wel of niet zwanger achteraf????

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helaas mag je de strip niet lezen als een zwangerschapstest.
    Er zijn meiden ongesteld geworden met de 2de streep op de strip.

Je kan helaas niks doen dan nog een paar dagen wachten..

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee je mag niet van het patroon aflezen, anders hadden ze die wel alleen geleverd en niet dat omhulsel erbij...

Helaas!

Liefs meliske

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Eigenlijk wist ik dat ook wel hoor....................maar ja, wil zo graag he..........en ook nog geen :evil: :evil:

Iig bedankt voor je snelle antwoord, soms heb je gewoon bevestiging nodig voor iets dat je eigenlijk wel weet.

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bij mij was het tweede streepje ook te zien..helaas toch ongesteld geworden..

Zou natuurlijk onwijs leuk voor je zijn, hoop ook dat wel zo is...

Liefs Britt

6. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    maar dat is eigenlijk wel raar. Want een zwangerschapstest verkleurd eigenlijk toch echt alleen als het in aanraking komt met het HCG hormoon?

En volgens mij is de digitale niet zo heel gevoelig, en moet je toch minimaal op je NOD of erna zitten wil hij zwanger aangeven, want ik heb meiden gehoord waarvan een gewone test wel een lichte streep gaf en de digitale niet zwanger. Iemand nog meer ervaring hiermee?

7. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Doe even een andere test, niet van clear bleu dan weet je het zeker.
    Ik had toen ik de vorige keer zwanger was ook twee strepen op de inhoud van de digitale staan dus wie weet.
    Gewoon even een ander testje proberen!

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hen nog een test van de DA, maar die bewaar ik tot morgen of overmorgen mocht ik dan nog niet ongesteld geworden zijn.

@Silly, dat vond ik dus ook zo raar, terwijl er op die eerste helemaal NIET iets te zien was en op deze dus wel.........

Ach het is allemaal speculatie. En een goede voedingsbodem voor twijfel voor iemand die tegen beter weten in blijft hopen dat ze toch stiekum zwanger is ;)

9. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Lilly, Tegen beter weten in? Je bent toch nog niet ongesteld geworden????
    Mijn duimen draaien anders op volle toeren hoor ;)

10. ik heb ook zn CB digitale met zwanger of niet zwanger op t schermpje,ik had ook getest vrijdag,ook eens om te kijken hoe dat die werkt maar t kwam op niet zwanger en idd al je t hulsje er uithaald dan staat er 1 blauw streepje,maar geen 2,dus niet zwanger geld dan.en idd ben vandaag ongie geworden!!

ik ken ze weet wat je bedoeld maar helaas,groetjes esther

11. natuurlijk hoop ik dat t voor jou niet zo is,is toch altyd klote he dat wachten van wat moet ik nou,succes en ik duim ook voor je mee!! :)

groetjes esther

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Bij mij stonden er dus WEL 2 streepjes..........en das nou zo verwarrend, de eerste keer stond er maar 1 (was 2 dagen voor mijn NOD).

Maar goed, wachten af........nog geen :evil: :evil: .........

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en als je niet zwanger bent, kan dit ook nog wel een tijdje duren..

Een advies: probeer het even los te laten... je kunt er nu toch niks meer aan doen, je bent zwanger of je bent het niet..

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Wijze woorden :)

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Probleem is ook dat je ongesteldheid al uit kan blijven alleen doordat je er zo mee bezig blijft te denken dat je zwanger kan zijn (spreek uit ervaring).

Denk dat je het het beste even van je af kan zetten (ik weet het, dat is moeilijk :() en als het niet doorbreekt kun je altijd over een paar dagen of een weekje opnieuw testen.

Deel Deze Pagina