Hallo Dames, Sinds eind vorig jaar (ongeveer) proberen mijn partner en ik zwanger te worden. Ben naar de huisarts geweest i.v.m. onregelmatige cyclus en ben doorverwezen naar de gyn. Deze zei dat het heel goed kan lukken, omdat ik het afgelopen jaar elke maand ongesteld ben geweest. Mijn cyclus is meestal 30,31 of 33 dagen. De afgelopen 12 maanden was dat 2 keer afwijkend ( 57 dagen en 1 keer 41 dagen). Gemiddeld duurt mijn cyclus hierdoor 37 dagen (als ik het goed heb) Nu ben ik opeens 6 dagen over tijd (gemeten vanaf het gemiddelde) en ik hoop natuurlijk dat het raak is . Maar geloof bijna niet dat het echt zover kan zijn. De afgelopen weken last van veel afscheiding. Een keer zelfs een rare witte sliert/draad (heel wit en best veel), NOG NOOIT GEHAD. Had vorige week mijn menstruatie verwacht omdat ik emotioneel was ..maar niks. Ik moet zeggen dat ik verder niks raars voel of merk. Alleen dat mijn buikje ,die vrij plat is,sinds een paar dagen een klein beeeeeetje opgezet is. Meestal is dat pas in de middag zo als ik heb gegeten , maar nu is het heel de dag zo. Deze maand 3 keer onbeschermd seks gehad. Trouwens wel bovenop gezeten ....niet echt bevorderend ?. Maar goed, wat denken jullie? of wat voor ervaringen hebben jullie ?
Het enige wat je uitsluitsel kan geven is testen Hoop natuurlijk op een positief resultaat voor jullie.
Ik zou ook even testen volgens mij kan dat slijm wel je eisprong betekenen dus als je dan seks hebt gehad zou het maar zo kunnen
Vind het raar dat je huisarts je meteen naar gyn stuurt met 2x iets langere cyclus, maar dat terzijde. Ik zou er zeker een testje aan wagen. Ik ging altijd uit van mn langste cyclus trouwens, niet gemiddelde.
Ik heb ook 2 keer negatief getest, maar ik voel echt iets!! Ik zou niet weten of de test het nou juist aangeeft🙈 haha.. Maar ik hou mij eraan!!