Snap er niks van?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mhov, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik moet blijven testen maar wil het ff van me af schrijven want ik snap er niks meer van.

23-4 positieve ovulatietest + vruchtbaar slijm
    24-4 vruchtbaar slijm + seks
    25 t/m 27 kurkdroog
    vanaf de 27e tot afgelopen vrijdag trekkerig gevoel wat af en toe uitstraalt naar mijn benen, met name in de middag en avond last van. kon er 2 avonden ook moeilijk door in slaap komen (zeurderig gevoel)
    vanaf afgelopen vrijdag dit gevoel niet meer gehad maar vanaf toen nu af en toe hele kleine steekjes achter mijn schaambot en lies,echt maar hele kleine gemene speldenprikjes.

zwangerschapstesten heb ik gedaan op 10dp(middagurine) en 12dpo (ochtendurine), lichte/vage streepjes te zien maar ik denk vals positieve testen. 14dpo (middagurine) omowitte test.

In mijn eerdere cyclussen langere luteale fase gehad. Vorige cyclus ook 18/19dgn. ik voelde toen ook heel goed de follikels rijpen en de na de positieve ovulatietest was dit gevoel weg tot aan menstruatie.

Wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld, ik dacht eerst misschien dat ik zwanger zou zijn maar na al die testen geloof ik daar niet meer in.

Is iemand die iets hiervan herkent? Ik weet dat ik gewoon moet afwachten op mijn menstruatie maar het zit me een beetje dwars.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het nadeel van ovulatietesten is dat je niet zeker weet of je ei ook springt. Daarvoor zou je ze eigenlijk moeten combineren met temperaturen... Verder: waarom test je met middagurine en niet met ochtendurine?

3. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    ja misschien moet ik ook eens gaan temperaturen. daarmee moet je beginnen na je menstruatie toch? en meteen 's ochtends als je wakker wordt?
    1e x getest omdat ik de testen in de pauze van mijn werk had gehaald en ik dacht dat het niet uitmaakte of het ochtend of middagurine was? 3e x ook getest nadat ik om 10uur bij de kruidvat stond.
    toch beter om het met ochtendurine te doen dan?

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ochtendurine is het beste om mee te testen.
    Ik testte met middagurine ook positief maar veel vrouwen zien dan een tuurstreep of bijna niks.
    Dus test morgenochtend met je eerste plasje even :)

5. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ga ik doen, ik heb nog 1 testje liggen. als deze ook negatief is wacht ik mooi op mijn menstruatie en test ik niet eerder.
    maar wel raar toch dat ik met middagurine vage/lichte streepjes heb en met ochtendurine op 14dpo omowit?

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Bij mij was echt andersom sochtends niets Bijna en smiddags een hele duidelijke streep...heel apart succes met testen hoop dat het als nog positief is!!:)

7. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja wat raar! maar maakt niet uit want je bent zwanger :) gefeliciteerd!!
    ik bedenk me dat ik woensdagochtend wel het duidelijkste streepje had en vrijdag was deze weer omowit dus ging er vanuit dat die andere testen vals waren.
    Morgenvroeg nog maar het testje doen wat ik heb liggen en dan stop ik met testen want dan is het toch echt negatief.

8. Chocochippie

En ? Heb je nog getest? :)

9. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee nog niet, ik ben zo'n doos die niet durft te testen omdat ik nu bang ben voor teleurstelling na die valse en negatieve testen :D maar daar schiet ik dus niets mee op...morgenvroeg maar echt testen want heb donderdag een etentje en wil wel weten of ik een wijntje kan drinken.

10. Chocochippie

Hehe :p
    Spannend! Laat je het morgen even weten.
    En niet weer uitstellen!

11. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Vanmorgen getest en die was negatief.. op naar de volgende ronde. Sinds een uurtje flinke krampen dus denk dat ik ongi wordt vandaag.
    vandaag CD 38, hopelijk komt die menstruatie snel. ga vanaf dan ook temperaturen.

12. Chocochippie

Aah jammer.
    Hopelijk heb je snel een positieve test in handen :)

13. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Temperaturen doe je vanaf dag 1, dus vanaf de eerste dag van je menstruatie. elke dag om dezelfde tijd, dus voor het opstaan. ook als je een dagje vrij bent helaas, dus wekker zetten hihi :)
    Oh ja, rectaal geeft het beste resultaat en dan nog het liefst met een BBT thermometer ( 2 cijfers achter de komma ).

succes!!

14. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dat wordt in het weekend dan ook vroeg de wekker helaas :$ hahaha
    bedankt voor de uitleg zal me er nog eens wat meer in gaan verdiepen. Krampen zijn weer over maar hoop dat de menstruatie snel komt.

Deel Deze Pagina